Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HP render op een serieuze nieuwssite?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Render van onaangekondigde HP-smartphone komt online - update
Update, 15:20: Het lijkt om een fake te gaan, zoals meerdere bezoekers in de reacties aanstippen. Waarschijnlijk gaat het om een iPhone 5 waarop een HP-logo en een Android-scherm zijn gephotoshopt.
Deze reactie somt ook een paar goede punten op: SomerenV in 'nieuws: Render van onaangekondigde HP-smartphone komt online - update'
Ik weet zeker dat dit fake is:

- Een lensflare die gewoon lelijker is dan lelijker
- Bijna geen shading
- Bijna geen details
- Anoniem

In een paar minuten met Photoshop kan ik nog wel met wat beters komen. (...)
Dit hadden jullie zelf ook wel kunnen zien lijkt me zo. Ik vraag me dan af waarom plaatsen jullie deze bagger?

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Je hebt helemaal gelijk. Door een onfortuinlijke samenloop van omstandigheden (ik zette hem snel in het redactie-systeem om later te kijken of het betrouwbaar was, de auteur pikte het op en dacht dat we het betrouwbaar achtten en werkte het dus uit) kwam dit online.
Kwestie dus van pech en dit gebeurt heel zelden. We hebben niet voor niets snel erna erbij gezet dat het een fake lijkt te zijn.

We schamen er ons voor dat dit zo online is gekomen en gaan proberen te kijken hoe we dit soort incidenten voortaan kunnen voorkomen. We zijn over het algemeen trots op ons 'bullshitfilter' waardoor veel van dit soort berichten die op internet verschijnen bij ons er niet doorheen komen. Het filter werkt kennelijk niet altijd perfect en dat gaan we wel proberen voor elkaar te krijgen.

[ Voor 32% gewijzigd door arnoudwokke op 16-07-2013 15:41 ]