Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Filter toevoegen pricewatch m.b.t. mat of glanzende schermen

Pagina: 1
Acties:

• aliberto
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 03-11 17:55
Goede dag,

zou het mogelijk kunnen zijn om een filter toe te voegen in pricewatch met betrekking tot matte of glanzende schermen. Te denken aan televisies, tablets, laptops of monitoren.

Persoonlijk heb ik een gruwelijke hekel aan glanzende schermen omdat je dan je eigen gereflecteerd terugziet in het scherm, of bij een klein beetje zonlicht het scherm al onleesbaar is. Nu is het best zoeken naar een laptop met matte scherm tussen alle andere laptops in jullie pricewatch.

Hopelijk zien jullie er ook brood in.....

Kennis begint met informatie vergaren.

• Rivanni
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 18-06-2016
Dat zou inderdaad een welkome aanvulling zijn aangezien ik ook enkel op matte schermen wil zoeken.

• DarkShadow16
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 11-11 00:22
Dit is al zo vaak gevraagd en besproken dat je met de zoekfunctie er een hoop over had kunnen vinden.
http://gathering.tweakers...rField=relevance#hitstart

• aliberto
quote:
DarkShadow16 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 16:11:
Dit is al zo vaak gevraagd en besproken dat je met de zoekfunctie er een hoop over had kunnen vinden.
http://gathering.tweakers...rField=relevance#hitstart
Begrijp je reactie wel, maar Misha verwees me naar deze forum : plan: Development-round-up - Iteratie #37

Tevens is het zo dat deze filter erg veel gevraagd wordt door forumbezoekers (al jaren) misschien dat er iets met deze vraag gedaan kan worden en zodoende werkelijkheid zal worden/ het levenslicht zal gaan zien.

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

En hoewel Misha vertelde dat het in Lieve Devvers hoort, heeft hij dat verkeerd aangegeven.

Hier is namelijk helemaal geen development voor nodig, dit is al mogelijk in de Pricewatch. Maar mijn collega's die de pricewatch beheren moeten dan uiteraard wel tijd vrij maken om die specificaties daadwerkelijk op te zetten en in te vullen...

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

We hebben inmiddels een specificatie bij laptops genaamd "Beeldscherm", waar je kan kiezen tussen "Glanzend", "Mat" of "Onbekend". De specificatie "Glanzend scherm" onder "Laptop extra's" gaat op den duur verdwijnen voor de eerdergenoemde specificatie.

Het probleem zit hem nu in het vullen van de specificatie. We krijgen sinds kort een deel van de specificaties geautomatiseerd binnen (nog steeds doen wij een laatste check, dus maak je geen zorgen dat de kwaliteit achteruit gaat ofzo ;)) en daar zit een optie voor een glanzend scherm. Maar niet voor matte schermen, dat zal dus ergens anders vandaan moeten worden gehaald, de meeste fabrikanten doen dit niet, dus moeten we het toevallig net weten. Of via gebruikers die toevallig een laptop met mat scherm hebben en dit melden via ons meldpunt.

Het filter zal voorlopig nog niet worden aangezet, tot er genoeg is ingevuld zodat het ook een nuttig filter zal zijn, hoelang dit duurt is niet bekend. Uiteraard kan jij en andere gebruikers ons helpen door bij een laptop waarvan je zeker weet dat deze een mat scherm heeft, een melding te maken via het meldpunt. Deze kan je bereiken door bij een laptop naar de Specificatie-tab te gaan en daar onderaan te klikken op "Verbeter productgegevens" :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aliberto
ik zal hier zeker mijn steentje aan bijdragen, bedankt voor de informatie trouwens

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True