Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Rate titel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Acer stopt spoedig met verkoop kleine Windows 8-tablet

De titel suggereert dat Acer (helemaal) stopt met het aanbieden van kleine windows tablets... Maar wanneer je het artikel leest blijkt dat helemaal niet het geval... Ze hebben gewoon ingezien dat ze in hun huidige model een onacceptabel slecht beeldscherm hebben gebruikt, en gaan zo snel mogelijk een opvolger met een behoorlijk scherm uitbrengen.

Zou je dát dan niet in de titel zetten? Zoiets als "Acer komt spoedig met update kleine windows8 tablet." of "Acer gaat beter scherm gebruiken in kleine windows8 tablet."

Dat dekt de lading véél beter.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Nee hoor, de titel suggereert dat Acer spoedig zal stoppen met de verkoop van hun kleine WIndows 8-tablet en dat is precies zo.

Er zal volgens Acer een opvolger komen - tot die tijd stoppen ze met de verkoop. Zowel het stoppen van de verkoop van de huidige als de komst van een nieuwe kan een insteek zijn. Ik heb gekozen voor deze insteek, omdat ik het maken van een opvolger met een beter scherm niets bijzonders vindt; het uit de winkel halen van een tablet die net is uitgekomen vind ik dat wel.

Verwijderd

Topicstarter
*zucht*

De titel mag technisch correct zijn, maar hij komt totaal verkeerd over.

Ik ben niet bepaald de enige die problemen met de titel heeft:
Snith in 'nieuws: Acer stopt spoedig met verkoop kleine Windows 8-tablet'
SomerenV in 'nieuws: Acer stopt spoedig met verkoop kleine Windows 8-tablet'
corporalnl in 'nieuws: Acer stopt spoedig met verkoop kleine Windows 8-tablet'

Als je de nadruk op het stoppen wil leggen, schrijf dan: "Acer stopt met verkoop windows8 tablet vanwege slecht scherm"

Duizendenéén mogelijke alternatieven voor een titel die wél recht doen aan de strekking van het arikel!

Verwijderd

arnoudwokke schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 15:15:
Ik heb gekozen voor deze insteek, omdat ik het maken van een opvolger met een beter scherm niets bijzonders vindt; het uit de winkel halen van een tablet die net is uitgekomen vind ik dat wel.
Ze halen alleen niks uit de winkel.
Acer ontkent dat de tablet uit de schappen wordt gehaald, maar zegt dat de voorraden zeer beperkt zijn. Wanneer de voorraad op is, wordt gewacht op de volgende versie.
nu.nl

Ze produceren tde tablet gewoon niet meer omdat die duidelijk geen succes was met slechte kritieken zelfs al ruim voor de lancering. Dat een bedrijf stopt met de prodcutie van een onsuccesvol product en de vooraden opmaakt vind ik nou nog eens niets bijzonders. Ik denk dat ze na de vernietigende kritieken al al gestopt waren met de productie voordat de tablet in de schappen lag.

Bovendien heeft de bovenstaande poster gewoon gelijk dat de kop erg de suggestie wekt dat Acer stopt met het maken van kleine W8 tablets.
Naast de incorrectie aanname dat Acer iets uit de schappen zou halen zorgt deze kop dus ook gewoon voor onnodige verwarring.

p.s. ik vind de kop van deze thread ook niet echt lekker duidelijk !!!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:28

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

De titel gaf mij ook de indruk dat ze zouden stoppen met die markt, maar dat was na het lezen blijkbaar niet het geval.
Eens met AHBdv dus, de titel dekt de lading misschien technisch gezien wel, maar er is meer dan dat :P.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten