Kan geen beoordeling schrijven na verkoop.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teksetter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 23:01
Ik heb gisteren aan een mede-tweaker enige hardware verkocht en we wilden na deze transactie elkaar een beoordeling geven. Ik heb na verkoop van desbetreffende artikel dit ook als verkocht afgesloten tussen mijn advertenties. Hierna zouden we normaal aan elkaar een beoordeling moeten kunnen geven en daarbij selecteren om welke advertentie/product hier om ging. Echter wordt de desbetreffende advertentie niet weergegeven tussen de lijst met advertenties, maar wel andere advertenties die niet waren verkocht en zijn afgesloten door mij. Hij heeft zelf geen advertenties actief staan, dus zijn er enkel 2 afgesloten advertenties van mij te zien. Waarvan de advertentie die wij een beoordeling aan elkaar willen geven er niet te zien is.
Iemand enig idee wat het fout kan zijn gegaan hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:15

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Was de advertentie langer dan twee maanden geleden voor het eerst gemaakt? FlipFluitketel in "Beoordeling schrijven - beperkte advertentiekeuze"

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teksetter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 23:01
Je hebt gelijk. Bedankt voor de info. Is nu opgelost.