Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:14
Beste Tweakers,

Hebben jullie een idee wat de beste manier is om contacten te kopieren naar je SIM-kaart vanaf een WP7 toestel.

We hebben hier net een migrate van WP naar BB doorgemaakt. Maar niet alle contactpersonen van de medewekers staan op Exchange. De oplossing nu is om een Windows Live account er aan te hangen, daar de contacten naar te syncen en dan weer te downloaden op de BB. Maar dit lijkt me allemaal erg omslachtig.

Ik heb her en der al gezocht naar een manier om contacten naar de SIM te kopieren, maar ik heb nog maar weinig resultaat.

Overigens is het geen probleem als alleen maar naam en telefoonnummer overgenomen wordt. We hoeven ons dus geen zorgen te maken over de email gegevens en dergelijke die niet meegenomen worden naar de SIM-kaart.

[ Voor 16% gewijzigd door Powergrim op 16-07-2013 10:36 ]

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
Powergrim schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:29:
Beste Tweakers,

Hebben jullie een idee wat de beste manier is om contacten te kopieren naar je SIM-kaart vanaf een WP7 toestel.

We hebben hier net een migrate van WP naar BB doorgemaakt. Maar niet alle contactpersonen van de medewekers staan op Exchange. De oplossing nu is om een Windows Live account er aan te hangen, daar de contacten naar te syncen en dan weer te downloaden op de BB. Maar dit lijkt me allemaal erg omslachtig.

Ik heb her en der al gezocht naar een manier om contacten naar de SIM te kopieren, maar ik heb nog maar weinig resultaat.

Overigens is het geen probleem als alleen maar naam en telefoonnummer overgenomen wordt. We hoeven ons dus geen zorgen te maken over de email gegevens en dergelijke die niet meegenomen worden naar de SIM-kaart.
Naar mijn weten is het niet mogelijk om contacten naar je simkaart te kopieren, dit kan alleen met wp8. Wat je wel kan doen is syncen naar een outlook account en daar de .csv gebruiken om deze naar de exchange account te importen. Maar hier was je zelf ook al op gekomen :+

Snap persoonlijk niet waarom niet alle medewerkers op exhange zaten, maakte die dan gebruik van een zelf gemaakte live account ?

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 16-07-2013 13:52 ]

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:14
Alle gebruikers zitten wel op een exchange. Maar een enorm deel had ook een live account voor de prive contacten.

Ik zie ook niet goed hoe deze op een WP7 toestel van Microsoft account naar Exchange account laat syncen. Dan ben ik er ook.