Wolfenstein Return To Castle

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0MAN
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-03-2023
Hey,

Herkennen jullie deze klassieker nog? Mijn alltime favorite shooter.
Voor zo ver ik kan vinden is er voor dit spel geen PC expansion pack te krijgen.
Wat ik heel raar vindt, omdat als ik naar mijn familie ga in Oekraïne en ik speel daar wolfenstein, dan hebben ze meerdere disks met allemaal extra levels. Stealth Stengun missions tot de strandslag op normandie, echt super veel levels. Nou is mijn probleem dat ik deze uitbreiding of 2e deel van het spel nergens kan vinden.

Misschien een kenner die mij verder kan helpen?

Zou gewaardeerd worden :)

Groeten Roman O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Hebben ze niet Wolfenstein: Enemy Territory? Het multiplayer vervolg van Return to Castle Wolfenstein?

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 16-07-2013 02:50 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0MAN
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-03-2023
Nee die zoek ik niet haha :) Tis echt een vervolg op de campain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je je familie niet vragen wat het is, lijkt het meest logisch in deze situatie? Vraag het anders in het boven genoemde topic, daar lopen de experts rond nl. Of probeer Google ook even, heb beide titels gespeeld en weet zeker dat er een paar beach landings bij zitten, d8 in ET (gratis te downloaden),.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

deze misschien ?? Return to Castle Wolfenstein: Operation Resurrection

Mijn internet is veel geblokt op mn werk, dus kan niet echt verder kijken wat het is