Een paar maanden terug heb ik een game pc gekocht. Laten assembleren bij Alternate en qua prestaties voldoet hij aan mijn eisen. Echter, al snel ontdekte ik dat hij echt een tering herrie maakt. Ik moet bekennen dat ik dit redelijk heb onderschat bij de aanschaf bij de eerste game pc. Ik ging ervanuit dat het wel mee zou vallen maar dat is dus niet zo. Ik vind het bijvoorbeeld fijn om een pc aan te laten snachts voor muziek etc. De muziek gaat dan niet al te hard zodat ik ook nog in slaap kan vallen. Echter kan dat niet bij deze game pc.
Ik weet eigenlijk ook niet wat ik moet vervangen.
De setup is de volgende :
Advies is welkom, hoe wordt dit beestje stiller? Hoe kan ik ervoor zorgen dat het acceptabele geluidsniveaus produceert?
Ik weet eigenlijk ook niet wat ik moet vervangen.
De setup is de volgende :
De video kaart is natuurlijk niet de stilste, maar de PC maakt al veel geluid als hij opstart. En dan hoeft mijn GPU nog weinig te doen. De voeding is er één van be Quiet, en mijn CPU koeler is volgens mij ook wel stil. En toch, toch altijd veel geluid. Zoveel geluid dat als ik geen muziek aan zet ik koppijn kan krijgen.Scythe Mugen 3 Rev.B PCGH-Edition
XFX HD7970 Double Dissipation BLACK (FX-797A-TDBC)
Intel® Core™ i7-3770K
be quiet! System Power 7 700W
Corsair Carbide 500R
LG GH24NS70
Crucial CT128M4SSD2
GIGABYTE GA-Z77X-D3H (rev. 1.0)
Seagate ST2000DM001
Corsair 16 GB DDR3-1600 Kit
Advies is welkom, hoe wordt dit beestje stiller? Hoe kan ik ervoor zorgen dat het acceptabele geluidsniveaus produceert?