Ik ben hier redelijk nieuw en heb nog nooit eerder iets in dit forum geplaatst.
Ik ben bezig om voor het eerst zelf een computer in elkaar te zetten. Dat heb ik nog niet eerder gedaan.
Allereerst ben ik natuurlijk artikelen en reviews gaan afstruinen op de gangbare hardware sites (zowel de Nederlandse als buitenlandse).
Hierdoor heb ik een redelijk beeld gekregen van wat ik wil.
Ik wil graag gamen op hoge instellingen en wil dit voorlopig ook blijven doen.
Hieronder heb ik mijn wensenlijst geplaatst.
Zoals jullie kunnen zien staat er nog geen videokaart tussen. Ik denk dat ik ga voor de MSI GeForce GTX 770 2GB Twin Frozr OC. Maar ik sta natuurlijk open voor suggesties.
In de toekomst wil ik me gaan verdiepen in OCen dus vandaar de K-versie van de intel processor. En de Z87 versie van het moederbord.
Ik heb geen HDD nodig want die heb ik nog wel liggen.
Wat ik lastig vind is om een goede monitor te kiezen. Ik ben tevreden met 1920*1080 als resolutie.
Ik hoor en lees goede verhalen over monitoren van dell. Is dat aan te raden? Of kan ik net zo goed een goedkopere LG kopen? En is 24 inch groot genoeg?
De voeding heb ik uit de BBG en lijkt mij voldoende voor in de toekomst SLI?
Als laatste heb ik natuurlijk ook een muis en toetsenbord nodig. Is het echt beter om een mechanisch toetsenbord te nemen of maakt dat niet zoveel uit
De 1500 euro heb ik zelf als richtlijn. Eronder zou natuurlijk mooi zijn
Ik hoop dat jullie mij van wat goede adviezen kunnen/ willen voorzien.
Ik ben bezig om voor het eerst zelf een computer in elkaar te zetten. Dat heb ik nog niet eerder gedaan.
Allereerst ben ik natuurlijk artikelen en reviews gaan afstruinen op de gangbare hardware sites (zowel de Nederlandse als buitenlandse).
Hierdoor heb ik een redelijk beeld gekregen van wat ik wil.
Ik wil graag gamen op hoge instellingen en wil dit voorlopig ook blijven doen.
Hieronder heb ik mijn wensenlijst geplaatst.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 208,95 | € 208,95 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 86,04 | € 86,04 |
| 1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 37,- | € 37,- |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Seasonic G-Serie 650Watt | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Plextor PX-256M5S 256GB | € 142,25 | € 142,25 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 785,24 | |
Zoals jullie kunnen zien staat er nog geen videokaart tussen. Ik denk dat ik ga voor de MSI GeForce GTX 770 2GB Twin Frozr OC. Maar ik sta natuurlijk open voor suggesties.
In de toekomst wil ik me gaan verdiepen in OCen dus vandaar de K-versie van de intel processor. En de Z87 versie van het moederbord.
Ik heb geen HDD nodig want die heb ik nog wel liggen.
Wat ik lastig vind is om een goede monitor te kiezen. Ik ben tevreden met 1920*1080 als resolutie.
Ik hoor en lees goede verhalen over monitoren van dell. Is dat aan te raden? Of kan ik net zo goed een goedkopere LG kopen? En is 24 inch groot genoeg?
De voeding heb ik uit de BBG en lijkt mij voldoende voor in de toekomst SLI?
Als laatste heb ik natuurlijk ook een muis en toetsenbord nodig. Is het echt beter om een mechanisch toetsenbord te nemen of maakt dat niet zoveel uit
De 1500 euro heb ik zelf als richtlijn. Eronder zou natuurlijk mooi zijn
Ik hoop dat jullie mij van wat goede adviezen kunnen/ willen voorzien.