Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Misschien eens booten van een Windows 8 installatie CD, en ' Repair' kiezen?
Zie ook: http://pcsupport.about.co...tup-options-windows-8.htm
Zie ook: http://pcsupport.about.co...tup-options-windows-8.htm
Dat is een goede optie, maar Dell heeft besloten om alleen een Drivers and Utilities DVD mee te leveren... Ik heb geen Windows 8 disc.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Misschien helpt dit: pc aanzetten, en de stroomstekker uit het stopcontact trekken en vervolgens herstarten. Dan moet windows wel echt opnieuw opstarten. ( Normaal start ie op na een op je hd opgeslagen slaapstand, maar als je m ruw uit zet dan start ie echt opnieuw op en kan het zijn dat hij dan ook weer gewoon opstart )
Bedankt voor de tip Ewal. Dit had ik eerder al geprobeerd en daarna zie ik ook eerst een melding in beeld met "your operation system did not shutdown cleanly" en daaronder allemaal regels met info. Vervolgens start de computer door en komt na een paar seconde in een niet reagerend lockscreen. Wat een lol...
Verwijderd
Service/garantie afdeling van Dell?Major_ton schreef op maandag 15 juli 2013 @ 21:59:
Kundige heren,
Eerder vandaag vroeg ik nog over niet werkende browsers, maar nu wilt mijn 5 dagen jonge Dell XPS 27 niet meer opstarten
. Geen idee wat ik moet doen. Wie helpt?
Herstelpartitie? (Kijk in je handleiding, er is een toetsencombinatie bij het booten die dat activeert). Als dat niet werkt terug naar Dell ermee.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Windows 8 iso afhalen van internet, branden op DVD en dan herstellen
Deze ochtend met Dell aan de telefoon gehangen en ze sturen mij een Windows 8 disc op. Recovery schijnt niet mogelijk te zijn, dus na 5 dagen gebruik kan ik weer van voor af aan beginnen met een schone Windows 8 installatie... Het maakt me wel huiverig voor de toekomst omdat ik geen idee heb wat het probleem veroorzaakt heeft.
Ik heb een keer een soortgelijk probleem gehad. Ik raakte niet in recovery en heb maar gelijk windows 8 eraf geflikkerd
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik heb er ook al aan zitten denken om Windows 7 te gaan installeren. Ik probeer het nog één keer met Windows 8.
Door in het BIOS de SSD naar AHCI te zetten ipv RAID kon ik iig weer in de Windows hersteller komen waar in eerste instantie niks werkte. Wanneer ik voor herstel met behoud van apps en bestanden koos kreeg ik de foutmelding dat de herstel partitie nog beschikbaar was... Als ik voor volledig herstel koos, kreeg ik een algemene foutmelding. Dus daarna heb ik er maar een Windows 8 USB stick ingestopt om vanaf daar te her installeren. Die bleek echter niet meer nodig te zijn, want de volledige systeem herstel werkte plotseling wel! (Jawel, en ik had het eerst echt al iets van 8 keer geprobeerd, maar goed...).
Windows 8 draait weer, samen met de meeste software die ik daarvoor ook had. Ik hoop nu voor wat langer dan 5 dagen!
Door in het BIOS de SSD naar AHCI te zetten ipv RAID kon ik iig weer in de Windows hersteller komen waar in eerste instantie niks werkte. Wanneer ik voor herstel met behoud van apps en bestanden koos kreeg ik de foutmelding dat de herstel partitie nog beschikbaar was... Als ik voor volledig herstel koos, kreeg ik een algemene foutmelding. Dus daarna heb ik er maar een Windows 8 USB stick ingestopt om vanaf daar te her installeren. Die bleek echter niet meer nodig te zijn, want de volledige systeem herstel werkte plotseling wel! (Jawel, en ik had het eerst echt al iets van 8 keer geprobeerd, maar goed...).
Windows 8 draait weer, samen met de meeste software die ik daarvoor ook had. Ik hoop nu voor wat langer dan 5 dagen!
Pagina: 1