Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Tuurlijk moet dat kunnen, blijkbaar is hij dus kapot. Misschien is het te zacht en moet hij worden voorversterkt, bij de microfoon gebeurt dat immers al.
Sluit de platenspeler op de PHONO aansluiting van je versterker aan, dit is een Xtra versterkte ingang, zodat het geluid iig goed in de versterker komt. Vervolgens sluit je de "Tape out" (of rec out ofzo) aan op de line in van je geluidskaart.
Het kan zo zijn, dat je je versterker moet instellen dat het signaal ook naar de tape out loopt, maar meestal is dit altijd zo. Zet de versterker dus gewoon op phono, en dan moet hij het gewoon doen!
Zoniet, probeer dan eerst iets anders aan te sluiten op de line in, een walkman bijvoorbeeld, werkt dit wél, dan zit de fout dus bij de versterker.
Dan kan je nog kijken, of je er wel een cassettedeck op kunt aansluiten, om daar mee op te nemen, dit moet dan ook niet gaan.
Kan je wel naar je cassettedeck opnemen, en ook vanaf je walkman naar de pc? Dan hebje ergens een fout gemaakt..
Veel succes
Het kan zo zijn, dat je je versterker moet instellen dat het signaal ook naar de tape out loopt, maar meestal is dit altijd zo. Zet de versterker dus gewoon op phono, en dan moet hij het gewoon doen!
Zoniet, probeer dan eerst iets anders aan te sluiten op de line in, een walkman bijvoorbeeld, werkt dit wél, dan zit de fout dus bij de versterker.
Dan kan je nog kijken, of je er wel een cassettedeck op kunt aansluiten, om daar mee op te nemen, dit moet dan ook niet gaan.
Kan je wel naar je cassettedeck opnemen, en ook vanaf je walkman naar de pc? Dan hebje ergens een fout gemaakt..
Veel succes
Kijk eens in je mixer instellingen en dan de optie opnemen en vink de line-in aan!
Als reactie op skate2000 , ik heb het precies zoals jij het dus aangeeft, maar er komt dus ook wel geluid uit want ik hoor het duidelijk door mijn boxen...alleen het opnemen gaat niet, ik kan bij multimediaconfiguratie voor opnemen slechts 1 apparaat selecteren; SB Audiopci opnemen
Ik zou er dan toch 2 moeten hebben
1 voor microfoon en 1 voor de line-in ?
Ik zou er dan toch 2 moeten hebben
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS