Het leveren van Applestore op eigen risico

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interlude
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 21:08
Hallo Tweakers

Ik ben van plan om en macbook air te bestellen met studentenkorting

Nu was ik alleen benieuwd hoe het zat met de levering, ik maak namelijk 1219 euro over naar hun voor de macbook air en wat extra artikelen o.a de magic mouse.

nu lees ik in de voorwaarden:
6.4 De eigendom van en het risico van verlies met betrekking tot uw Producten gaan op u over op het moment dat de Producten worden geleverd..

Dus als een leuke postbezorger een macbook air tussen zijn pakketten ziet liggen en die hem als verloren opgeeft heb ik geen poot om op te staan dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 15:55
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Producten leveren is niet hetzelfde als overdragen aan de post.. Pas wanneer het is afgeleverd bij de persoon die het heeft gekocht (jij dus) wordt het overgedragen. Lijkt me redelijk logisch. Niks om je zorgen over te maken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:53

talin

ES-MA

een belletje doet wonderen!

Apple Store
Amsterdam
Hirschgebouw, Leidseplein 25
1017 PS Amsterdam
020 530 2200

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interlude
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 21:08
Eswip schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:46:
Producten leveren is niet hetzelfde als overdragen aan de post.. Pas wanneer het is afgeleverd bij de persoon die het heeft gekocht (jij dus) wordt het overgedragen. Lijkt me redelijk logisch. Niks om je zorgen over te maken dus.
op het moment dat de Producten worden geleverd.. Als Apple de producten aan DHL geeft worden ze toch op dat moment geleverd?.

ik ben wel even, net zo makkelijk inderdaad

[ Voor 4% gewijzigd door interlude op 15-07-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

interlude schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:50:
[...]

op het moment dat de Producten worden geleverd.. Als Apple de producten aan DHL geeft worden ze toch op dat moment geleverd?
Nee, de producten zijn pas geleverd als jij het in ontvangst hebt genomen. Als het tijdens transport zoekraakt, heb je het niet ontvangen.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:46
wat Raz zegt ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Mektheb op 15-07-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-09 23:11

UntamedNL

Drumming

Als dit zo was zou het internet er vol mee staan en zou niemand meer wat bestellen bij de Apple Store. Zeker gezien de bedragen die er overgemaakt worden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e_balk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-10 14:53
@RaZ: Als toevoeging daarop:

Apple is verantwoordelijk voor de levering, als zij kiezen om de zending niet te verzekeren bij het versturen via DHL, dan dient Apple te zorgen voor een vervanging. Als zij kiezen om deze wel te verzekeren, dan zal DHL (of zijn verzekeringsmaatschappij) het risico dragen.

Controleer je zendingen altijd bij ontvangst, als je beschadigingen kunt zien aan verpakkingen die ernstig genoeg zijn, weiger dan het pakket, levering vind immers pas plaats als jij het pakket in ontvangst neemt. Of maak foto's van de schade en vermeld deze op de aftekenformulieren alvorens te tekenen voor ontvangst. Dubbelcheck dit laatste ook altijd goed met de koerier, zij weten meestal wel hoe het werkt. Als je dit niet doet, ontvang je het pakket met de eventuele schade en is dit je eigen verantwoordelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is meer iets voor het Shopping Forum, dus een move die kant op :)

MS > SF

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Conclusie: stap gewoon bij je lokale dealer binnen en koop het daar. ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Het risico van verlies ligt in NL altijd bij de verzender. Pas als jij het in ontvangst hebt genomen dan is het jouw pakkie aan wat ermee gebeurt. Als dit niet zo zou zijn en de verzender hoeft het alleen mee te geven aan UPS, dan zou toch niemand meer online kopen, bij welke winkel dan ook?Althans, nier voor bedragen groter dan 100 euro...
Pagina: 1