Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nokia Lumia 520: goedkoop, maar geen duurkoop

Pagina: 1
Acties:

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-11 15:31

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Topicstarter
(jarig!)
Prima review, bevestigd mijn vermoedens die ik over de 520 had.. ;)
Ook zit er een beperking aan Nokia's navigatiesoftware Drive. Gratis downloaden van kaarten van over de hele wereld is niet mogelijk; het is beperkt tot één land. Dat is hinderlijk voor wie op vakantie offline wil navigeren, want bij duurdere Lumia's zit dat wel standaard. Aan de andere kant: de Lumia 520 is niet of nauwelijks duurder dan een stand-alone navigatiesysteem met kaarten voor bijvoorbeeld heel Europa.
Zou het geen idee zijn om voor de volledigheid hier te vermelden dat globale navigate, dus wereldwijd, slechts €15,49 kost..?

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 01:08
Even iets voor de soc van de L520, het klopt dat je die volgens de nieuwe methode van Qualcomm aanduid als Snapdragon 400. Maar, volgens de oude schrijfwijze is het volgens mij S4 Play en niet S4 Plus, zoals jullie aangeven. De L920 en L820 hebben wel de S4 Plus (zelfde soc als de HTC One S) maar de goedkopere WP's hebben dacht ik de Play...

Verwijderd

En.. mooiboy? Komen we opeens van de straten af of hoe zit.
Ik denk dat er een reden is waarom die schuingedrukt is, maar is er nou echt geen ander woord voor?