Hee,
Iemand vroeg of ik een pc in elkaar kon zetten waar hij op kan gamen (minecraft, GTA IV, CoD, settings niet uit maakende) en tegelijkertijd ook een nette pc heeft voor dagelijkse dingen (interneten, skypen, films kijken, muziek luisteren). Hij had nog wat dingen staan, waaronder een case en een Spire voeding van 420W.
Ik heb dus wat rond gekeken en ben op een APU build uitgekomen aangezien dit naar mijn idee het beste in zijn budget valt.
Wat ik nu heb is het volgende (staat ook in mijn wenslijst):
Ik heb voor 4 gb gekozen ivm. het sneller zijn dan het goedkopere 1333mhz ram waar ik 8 gb van zou kunnen nemen. Ik heb wat benchmarks bekeken en zag daar dat deze apu heel erg veel beter door presteert (zo'n 10fps).
Wat denken jullie hiervan? Opmerkingen, verbeteringen, waarschuwingen?
Iemand vroeg of ik een pc in elkaar kon zetten waar hij op kan gamen (minecraft, GTA IV, CoD, settings niet uit maakende) en tegelijkertijd ook een nette pc heeft voor dagelijkse dingen (interneten, skypen, films kijken, muziek luisteren). Hij had nog wat dingen staan, waaronder een case en een Spire voeding van 420W.
Ik heb dus wat rond gekeken en ben op een APU build uitgekomen aangezien dit naar mijn idee het beste in zijn budget valt.
Wat ik nu heb is het volgende (staat ook in mijn wenslijst):
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-6600K Boxed | € 102,70 | € 102,70 |
| 1 | ASRock FM2A75 PRO4-M | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Hitachi Deskstar 7K1000.C, 500GB | € 41,96 | € 41,96 |
| 1 | G.Skill F3-14900CL9D-4GBXM | € 39,62 | € 39,62 |
| 1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 14,95 | € 14,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 257,23 | |
Ik heb voor 4 gb gekozen ivm. het sneller zijn dan het goedkopere 1333mhz ram waar ik 8 gb van zou kunnen nemen. Ik heb wat benchmarks bekeken en zag daar dat deze apu heel erg veel beter door presteert (zo'n 10fps).
Wat denken jullie hiervan? Opmerkingen, verbeteringen, waarschuwingen?
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2013 09:33 ]