Nadat mijn dochter een spelletje heeft gespeeld (geen idee welke) op haar telefoon start hij niet meer op. Hij blijft loopen tot het Samsung logo. Dit heeft ze al een keer eerder gehad (precies hetzelfde) op haar vorige telefoon (een Y), toen heb ik het op kunnen lossen door met Odin nieuwe software in de telefoon te flashen. Helaas lukt me dat nu niet. Het is me wel gelukt om een aantal bestanden te flashen maar zonder resultaat.
Ik weet ook niet precies welke bestanden ik nu echt nodig heb.
Ik heb ook geprobeerd via recovery-modus (power-on, home en volume-up toets) diverse dingen te installeren (Clockwork recovery, Jellybean), zonder resultaat. Het installeert allemaal prima, maar het levert niks op. Ik denk dat dat ook komt omdat de guides vermelden de telefoon in USB debugging mode te zetten. Dit kan ik natuurlijk niet, ik kan niet in de telefoon.
Factory reset in recovery modus en wipe cache + reboot heb ik ook geprobeerd, geen resultaat.
Weet iemand de juiste guide, of iemand die weet welke bestanden en welke versie van Odin je precies nodig hebt om dit voor elkaar te krijgen? Of mss een andere mogelijkheid?
Ik weet ook niet precies welke bestanden ik nu echt nodig heb.
Ik heb ook geprobeerd via recovery-modus (power-on, home en volume-up toets) diverse dingen te installeren (Clockwork recovery, Jellybean), zonder resultaat. Het installeert allemaal prima, maar het levert niks op. Ik denk dat dat ook komt omdat de guides vermelden de telefoon in USB debugging mode te zetten. Dit kan ik natuurlijk niet, ik kan niet in de telefoon.
Factory reset in recovery modus en wipe cache + reboot heb ik ook geprobeerd, geen resultaat.
Weet iemand de juiste guide, of iemand die weet welke bestanden en welke versie van Odin je precies nodig hebt om dit voor elkaar te krijgen? Of mss een andere mogelijkheid?
[ Voor 4% gewijzigd door Marlibica op 15-07-2013 13:26 . Reden: Geprobeerde actie toegevoegd ]
Sign here against sigs