Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03 15:56

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Topicstarter
Nadat mijn dochter een spelletje heeft gespeeld (geen idee welke) op haar telefoon start hij niet meer op. Hij blijft loopen tot het Samsung logo. Dit heeft ze al een keer eerder gehad (precies hetzelfde) op haar vorige telefoon (een Y), toen heb ik het op kunnen lossen door met Odin nieuwe software in de telefoon te flashen. Helaas lukt me dat nu niet. Het is me wel gelukt om een aantal bestanden te flashen maar zonder resultaat.
Ik weet ook niet precies welke bestanden ik nu echt nodig heb.

Ik heb ook geprobeerd via recovery-modus (power-on, home en volume-up toets) diverse dingen te installeren (Clockwork recovery, Jellybean), zonder resultaat. Het installeert allemaal prima, maar het levert niks op. Ik denk dat dat ook komt omdat de guides vermelden de telefoon in USB debugging mode te zetten. Dit kan ik natuurlijk niet, ik kan niet in de telefoon.

Factory reset in recovery modus en wipe cache + reboot heb ik ook geprobeerd, geen resultaat.

Weet iemand de juiste guide, of iemand die weet welke bestanden en welke versie van Odin je precies nodig hebt om dit voor elkaar te krijgen? Of mss een andere mogelijkheid?

[ Voor 4% gewijzigd door Marlibica op 15-07-2013 13:26 . Reden: Geprobeerde actie toegevoegd ]

Sign here against sigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-05 15:30
langs een kpn business center gaan, daar flashen ze hem onder garantie wel voor je.

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlibica

Marlibica

Topicstarter
Garantie heb ik al niet meer en KPN hebben we ook niet, maar het is wel een goeie tip. Misschien doen ze het tegen betaling. Thnx!

Sign here against sigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:29
ga nog eens na de recovery en doe een ''factory reset''
reboot daarna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlibica

Marlibica

Topicstarter
Ehh.. ja. Die moet in de startpost, die heb ik al gedaan. Sorry daarvoor, Ik zet hem erbij.

Sign here against sigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-05 15:30
dat doen ze idd ook tegen betaling.

houdt echter wel rekening ermee dat het toestel niet bepaald duur is waardoor de reparatie prijs dan natuurlijk vrij hoog lijkt.. deze is namelijk net zo hoog als je er om zou vragen voor een S4..

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlibica

Marlibica

Topicstarter
Ik vraag het inderdaad even vooraf :)

Sign here against sigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlibica

Marlibica

Topicstarter
Ja! Toch gelukt via dit verhaal :)

Telefoon stond daarna wel in Russisch :) , maar via wat gokwerk en Youtube weer Nederlands

[ Voor 25% gewijzigd door Marlibica op 18-07-2013 12:28 ]

Sign here against sigs

Pagina: 1