Goedendag iedereen,
ik ben van plan mijn computer te gaan 'upgraden' gezien ik wil gaan multiboxen op diablo 3 en daarnaast wil gaan streamen op twitch. Daarnaast speel ik verscheidene games zoals BF3/starcraft2/LoL.
Momenteel beschik ik over de volgende specs:
Asus p9x79 pro moederbord
Intel core I7 3820 ( met stock koeler van intel )
16gb ram - vengeance ddr3
En dan de videokaart welke het mij vooral omgaat daar mijn idee is dat deze net wat laat liggen af en toe 'hickups'.
Zotac Geforce gtx 560 TI 2gb versie
de specs van deze zijn:
Videochip GF GTX 560 Ti
Chipset generatie GF 500
Videochipfabrikant Nvidia
Nominale snelheid videochip 822MHz
Shader clock 1,645GHz
Geheugengrootte 2GB
Het budget is tot 500 euro voor de upgrade maar hoeft natuurlijk niet allemaal op ;)!.
De koeling is momenteel met luchtkoeling geregeld het de omgeving is onder een tafelblad met aan de linker kant waar lucht aangezogen wordt genoeg ruimte om verse lucht te happen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen alvast bedankt!
ik ben van plan mijn computer te gaan 'upgraden' gezien ik wil gaan multiboxen op diablo 3 en daarnaast wil gaan streamen op twitch. Daarnaast speel ik verscheidene games zoals BF3/starcraft2/LoL.
Momenteel beschik ik over de volgende specs:
Asus p9x79 pro moederbord
Intel core I7 3820 ( met stock koeler van intel )
16gb ram - vengeance ddr3
En dan de videokaart welke het mij vooral omgaat daar mijn idee is dat deze net wat laat liggen af en toe 'hickups'.
Zotac Geforce gtx 560 TI 2gb versie
de specs van deze zijn:
Videochip GF GTX 560 Ti
Chipset generatie GF 500
Videochipfabrikant Nvidia
Nominale snelheid videochip 822MHz
Shader clock 1,645GHz
Geheugengrootte 2GB
Het budget is tot 500 euro voor de upgrade maar hoeft natuurlijk niet allemaal op ;)!.
De koeling is momenteel met luchtkoeling geregeld het de omgeving is onder een tafelblad met aan de linker kant waar lucht aangezogen wordt genoeg ruimte om verse lucht te happen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door lennaertP op 15-07-2013 08:54 ]