cooler master haf xb painting...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trashmeister
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-04 17:01
Hallo tweakers.

Ik ben bezig om mijn haf xb te modden.
Ik heb al gaten aan de zijkant gemaakt voor windows. En boven op heb ik het rooster verwijdert ook voor een window. Maar mijn vraag is. Zijn er mensen die deze case gespoten hebben en zo ja hebben jullie er fotos van. Er is namelijk niet veel te vinden over deze case in mod gebied. Of ik zoek het verkeerd :F.

Ik kan de green machine wel vinden op youtube. Maar ik hoop dat er nog meer mensen zijn die voorbeelden hebben van pc/eigen pc.

Ik hoop dat ik dit goed gepost heb. Ben er nog niet lang.

Alvast bedankt.

Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumtroll
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-10 18:35
Wat wil je nou precies weten

> Hoe je hem het beste kan spuiten?
>Of wil je inspiratie op doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:15
Op overclock.net lopen topics over specifieke cases. Denk dat je daar moet gaan zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Oké het is geloof ik nog niet zo'n hele oude kast, maar ik zie er zo toch al wel een paar bij staan waar het één en ander aan gebeurd is.

HAF XB Modding

En het is natuurliuk ook niet zo belangrijk of het hetzelfde model is, als je wat ideeën op wilt doen. Ik zelf kijk persoonlijk liever naar hoe mensen bepaalde dingen hebben aangepakt. Zie ik iets wat ik kan gebruiken dan prikkelt het vanzelf wel mijn inspiratie. Dus ik kijk voor mijn eigen ideeén ook wel veel naar andere mods, die niet dezelfde kast gebruiken als ik.

HF XB Harley Davidson mod
Deze vind ik wel zelf erg geinig gemaakt btw.

[ Voor 8% gewijzigd door Phaerion op 15-07-2013 01:34 ]

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trashmeister
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-04 17:01
Ik wil hem gaan spuiten dus wil graag wat ideeen op doen. Ik hen een idee met fel rood. Alleen ik kan niets vinden. Of het vet staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Venom-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:57
Gewoon spuiten... vind je het niets dan een andere kleur eroverheen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De HAF XB hebben ze ook gebruikt bij een casemodcompo van Cooler Master bij hardware.info. Kan 'm zo snel niet vinden, maar daar zullen vast ook genoeg resultaten van zijn.
Pagina: 1