Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Informatie artikel uitgesteld kijken vlaanderen niet correct

Pagina: 1
Acties:

• the 1nnes
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09-2015
Beste,

Even om mee te geven dat SBS, VMMa en VRT geen zenders zijn maar mediabedrijven en dat de VRT niet commerciëel maar openbaar is.

Verder vind ik de samenvatting van de samenvatting van het dossier ook wat summier en te eenvoudig samengeperst.
Het is niet omdat de Omroepen eigenaar zijn van het signaal dat er toetsemming nodig is voor bepaalde diensten van Telenet of Belgacom.
Artikel 1 zegt dat een dienstverlener een programma in zijn geheel, onverkort en ongewijzigd moet doorgeven.
Het ammendement in Artikel 2 bepaalt dat, moest de dienstverlener een dienst aanbieden die het mogelijk maakt om een programma toch uitgesteld, verkort of gewijzigd te bekijken, dit alleen nog mag na expliciete toestemming van de omroep zelf.
Na publicatie in het staatsblad, is er een overgangsperiode van 6 maanden voor dienstverleners die de diensten al aanbieden waarin er tot een overeenkomst kan worden gekomen (Vijf paragrafen lager staat echter dat diezelfde dienstverleners drie maanden + drie maanden bemiddelingstijd hebben, eender hoe is dat zes maanden voor de dienst word stopgezet).

Lijkt me even iets preciezer

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
De samenvatting leek me correct maar kleine aanpassing doorgevoerd en VRT is nu een publieke omroep.

Abort Retry Fail?