hallo,
sorry dat ik jullie alweer lastig val.
ik heb onlangs een GTX 580 Lightning van MSI gekocht.
om mijn hd 5850 toxic te vervangen.
zoals de titel al zegt werkt de kaart niet (geeft geen beeld) maar de fans draaien wel.
(ja ik heb het stroom er wel in zitten
)
echter na het installeren kreeg ik geen beeld en ook mijn usb muis en usb toetsenbord werkten/werken dan niet meer.
wat heb ik zelf al geprobeerd?:
driver van oude kaart verwijderen en van nieuwe kaart erop zetten (nieuwe kaart erop zetten werkte niet want hij kon de kaart niet detecte (logisch want er zat een hd 5850 in -.-)
om te kijken of het zeker weten aan de videokaart lag heb ik dus getest met de HD 5850 en de gtx 580.
de hd 5850 deed het dus wel.
een andere muis (met een ps/2 slot) die deed het vreemd genoeg wel...
wat ik zelf denk is dat de moederbord de kaart niet ondersteund. want als ik op de site van msi kijk bij mijn moederbord (MSI 870a-g54) gaat hij tot maximaal een gtx 295. de hd5850 staat er wel tussen
hoop dat iemand mij kan helpen.
mijn systeem:
- msi 870a-g54
- amd phenom II x4 965
- kingston hyper x ssd 120 gb (3k versie)
- scythe katana 3 cpu koeler
- be quiet! pure power l8 630w
sorry dat ik jullie alweer lastig val.
ik heb onlangs een GTX 580 Lightning van MSI gekocht.
om mijn hd 5850 toxic te vervangen.
zoals de titel al zegt werkt de kaart niet (geeft geen beeld) maar de fans draaien wel.
(ja ik heb het stroom er wel in zitten
echter na het installeren kreeg ik geen beeld en ook mijn usb muis en usb toetsenbord werkten/werken dan niet meer.
wat heb ik zelf al geprobeerd?:
driver van oude kaart verwijderen en van nieuwe kaart erop zetten (nieuwe kaart erop zetten werkte niet want hij kon de kaart niet detecte (logisch want er zat een hd 5850 in -.-)
om te kijken of het zeker weten aan de videokaart lag heb ik dus getest met de HD 5850 en de gtx 580.
de hd 5850 deed het dus wel.
een andere muis (met een ps/2 slot) die deed het vreemd genoeg wel...
wat ik zelf denk is dat de moederbord de kaart niet ondersteund. want als ik op de site van msi kijk bij mijn moederbord (MSI 870a-g54) gaat hij tot maximaal een gtx 295. de hd5850 staat er wel tussen
hoop dat iemand mij kan helpen.
mijn systeem:
- msi 870a-g54
- amd phenom II x4 965
- kingston hyper x ssd 120 gb (3k versie)
- scythe katana 3 cpu koeler
- be quiet! pure power l8 630w
[ Voor 11% gewijzigd door P. Herz op 14-07-2013 15:34 ]