Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:51

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Treurig nieuws helaas. Glee-acteur Cory Monteith overleden op 31 jarige leeftijd.

Het bericht:
Acteur Cory Monteith, bekend van de tv-serie Glee, is dood aangetroffen in een hotel in het Canadese Vancouver. Dat heeft de politie zaterdagavond laat (plaatselijke tijd) bevestigd.

Afbeeldingslocatie: http://static1.volkskrant.nl/static/photo/2013/18/13/11/20130714071946/media_xl_1753376.jpg

De 31-jarige Monteith kampte met verslavingsproblemen. Verschillende media melden dat hij zou zijn overleden aan een overdosis. De acteur is eerder dit jaar opgenomen geweest in een ontwenningskliniek. Het is niet bekend waaraan hij verslaafd was.

Hij verbleef in Vancouver in het Fairmount Pacific Rim-hotel. Cory checkte in op 6 juli en was niet samen met zijn vriendin en Glee-collega Lea Michele. De politie is in het bezit van beelden waarop te zien is dat hij 's ochtends vroeg aankomt bij zijn hotelkamer.

De serie Glee wordt in Nederland sinds 2010 uitgezonden door RTL5. Monteith nam de rol van scholier en footballspeler Finn Hudson voor zijn rekening. Daarvoor had hij onder meer gespeeld in een aflevering van Stargate Atlantis en in de tv-serie Kyle XY. Ook was hij te zien in de film Final Destination 3 (2006).

Monteith woonde de laatste jaren in Los Angeles, maar was Canadees van geboorte. Hij werd geboren in Calgary en groeide op in Victoria. Volgens de politie wordt maandag autopsie op het lichaam van Monteith uitgevoerd.
Ik weet alleen niet wat ik treuriger vind. Het feit dat ie overleden is of dat alcohol/drugs de oorzaak daar van was. Al met al is 31 jaar natuurlijk veel te vroeg om te gaan. RIP.

offtopic:
Ik ben overigens geen fan ofzo, maar Glee was opzich niet slecht om te zien. Prima tijdsverdrijf bij gebrek aan beter.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ben ook geen fan maar volg de serie wel. Ik ben benieuwd hoe ze dit verlies aanpakken...

Wat betreft Cory zelf...tsja. Ik weet dat je jezelf niet helemaal in de hand hebt als je verslaafd bent maar ergens aan het begin van die verslaving lag toch een eigen keuze. Hij heeft het zichzelf aangedaan en dat is jammer, maar ik kan daar weinig medelijden voor hebben. Triest is het wel natuurlijk, 31 is veel te jong.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Denk dat het te kort door de bocht is om te zeggen dat het eigen schuld is.

In een ontwenningskliniek smeren ze je soms andere middelen aan die soms net zo erg, zo niet erger dan het middel waaraan je verslaafd bent.
Een prescription-drug icm met OTC, supplementen en verslaving en je lichaam zit zo tegen zijn max.

Probleem in de US en met toenemende mate ook in andere landen is dat dergelijke chemische middelen steeds meer gemeengoed worden zonder de gevolgen daarvan te overzien. Neem als voorbeeld de oudere rockers/acteurs die niet vies waren van alcohol, snuif en wiet. Vreemd genoeg hebben best veel overleefd en gaan nog gewoon door.

Paar generaties later vallen ze bij bosjes neer en daarvan worden we in ieder geval nog op de hoogte gesteld. Daaronder zijn er hartstikke veel met hetzelfde probleem maar waar niemand naar omkijkt. Dan zie je ergens een berichtje dat die veel te vroeg is overleden.

RIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Spijtig om te lezen. Ik ken Glee niet maar ken deze acteur uit Kyle XY, een Canadese serie die in 2009 gecancelled werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Zeer spijtig om te horen dit, schrok ook wel een beetje toen ik 't hoorde vanochtend, op zo'n jonge leeftijd!
Heb 2-3 seizoenen Glee gevolgd, vandaar dat ik hem kende, maar blijft spijtig nieuws!