Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Langzaam internet met FTP bij Telfort

Pagina: 1
Acties:

• walkstyle
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-06-2024
Beste,

Sinds laatste tijd heb ik erg langzaam internet zo kan ik moeilijk een Youtube filmpje op lage kwaliteit afspelen.
Doe ik heel lang om 5 GB te uploaden/downloaden ( 59,3 KiB/s)

Ik zit bij Telfort en maak gebruik van een Zyxel router

Weet iemand hoe dit zou kunnen komen, of moet ik Telfort bellen die vervolgens op 1 knop drukken en dat het weer goed en snel is ?

Bedankt alvast.

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-11 19:04
Doe eerst eens een speedtest, als die snelheden in de buurt zitten van wat je hoort te krijgen is je probleem lokaal.
Even je modem opnieuw opstarten (spanning er af en erop) kan ook helpen.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• terror538
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-11 11:46
Tens schreef op zondag 14 juli 2013 @ 09:56:
Doe eerst eens een speedtest, als die snelheden in de buurt zitten van wat je hoort te krijgen is je probleem lokaal.
Even je modem opnieuw opstarten (spanning er af en erop) kan ook helpen.
Je bedoelt ws.: als je met de speedtest de snelheid krijgt die je hoort te krijgen zit het probleem in de website waar je mee probeert te verbinden ;)

Maar inderdaad even een speedtest doen, mocht je slechte resultaten krijgen even een PC via kabel direct op de modem aansluiten en dan nogmaals een speedtest.
Als je dan slechte resultaten krijgt zou het uiteraard nog de kabel zijn (andere kabel testen) maar anders weet je zeker dat het of in het modem of de lijn zit.

Zit je draadloos ? Het zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat je buren recent ook draadloos hebben geinstalleerd en hetzelfde kanaal hebben gekozen voor draadloos, dan krijg je meer interferentie en dus een lagere snelheid.

too weird to live too rare to die

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-11 19:04
:) was nog vroeg

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor