Hallo Tweakeraars.
Ik heb nu wat aardig wat geld binnen van mijn folderwijk en ik was al een tijdje van plan om een game pc te kopen. ik heb tijdens mijn verjaardag een MSI GTX 660 OC gekregen (3/4 maanden ligt die al stil helaas) en zelf heb ik een samsung tv monitor met een HDMI aansluiting en kabel. Veder heb ik nog een box van een oudere pc (midi tower) en nog een muis en toetsenbord.
De lijst die ik en mijn vriend hebben samengesteld:
+ MSI GTX 660 OC (videokaart), windows 7 licentie en office 2013 die ik op voorraad heb.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ga met mijn nieuwe game pc aardig wat zware games spelen (far cry 3, GTA 5 en watch dogs) op gemiddeld/hoog instellingen. veder wat internetten en schoolwerk (PowerPoint, word) en overklokken tot 4,3/4,4 Ghz
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €500. (Max: €525)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Voor het moederbord geen asrock ven wege nare ervaringen. Maar voor prosessor het liefst intel. Maar AMD is ook goed. 8 Gb (snelle) Ram en voor in de toekomst nividia Sil.
[b]•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)[b]
Een stille pc zijn wel fijn zijn maar dat is geen benodigde eis
MarcRvB
Ik heb nu wat aardig wat geld binnen van mijn folderwijk en ik was al een tijdje van plan om een game pc te kopen. ik heb tijdens mijn verjaardag een MSI GTX 660 OC gekregen (3/4 maanden ligt die al stil helaas) en zelf heb ik een samsung tv monitor met een HDMI aansluiting en kabel. Veder heb ik nog een box van een oudere pc (midi tower) en nog een muis en toetsenbord.
De lijst die ik en mijn vriend hebben samengesteld:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 208,95 | € 208,95 |
1 | Gigabyte GA-Z87P-D3 | € 98,40 | € 98,40 |
1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 37,- | € 37,- |
1 | G.Skill RipjawsX 8GB PC3-12800 (F3-12800CL7D-8GBXM) | € 72,90 | € 72,90 |
1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 14,95 | € 14,95 |
1 | Thermaltake Berlin | € 50,10 | € 50,10 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 482,30 |
+ MSI GTX 660 OC (videokaart), windows 7 licentie en office 2013 die ik op voorraad heb.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ga met mijn nieuwe game pc aardig wat zware games spelen (far cry 3, GTA 5 en watch dogs) op gemiddeld/hoog instellingen. veder wat internetten en schoolwerk (PowerPoint, word) en overklokken tot 4,3/4,4 Ghz
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €500. (Max: €525)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Voor het moederbord geen asrock ven wege nare ervaringen. Maar voor prosessor het liefst intel. Maar AMD is ook goed. 8 Gb (snelle) Ram en voor in de toekomst nividia Sil.
[b]•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)[b]
Een stille pc zijn wel fijn zijn maar dat is geen benodigde eis
MarcRvB
[ Voor 1% gewijzigd door MarcRvB op 14-07-2013 18:03 . Reden: Meer duidelijkere eisen ]
Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum