Game pc (tot € 1000,00)

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views

• Thaikop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-12-2024
Hey iedereen!

Heb samen besloten om met mijn broer onze allereerste game pc te bouwen! Heb wel al wat ervaring met het bouwen ervan maar nog nooit vanaf nul begonnen.

Nu weet ik dat vele onder jullie graag pc's bouwen en vroeg ik mij af wat jullie de beste build vinden als je een budget hebt van 1000,00 EUR. Jullie krijgen 'carte blanche', alleen moet er inclusief een monitor bij zijn, SSD en misschien een windows licentie (ik ga deze ergens proberen zelf goedkoop te kopen, want de windows 8 hun eerste adviesprijs was toch 25 EUR?) voor de rest moet er niets van randapparatuur inzitten.

Alvast bedankt!

Niels.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Kijk eens in de BBG
Hier op tweakers.net verwachten wij eigen inzet. Met je TS toon je onvoldoende inzet. Begin je dus eerst eens in te lezen en post een RML met de onderdelen die je zelf hebt gevonden.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:14

Bolletje

Moderator Harde Waren
Met 'carte blanche' werken we hier niet. Dit is simpelweg een opsomming van je eisen en wensen en dan anderen het werk laten doen.

Hier op Tweakers verwachten we van eenieder gedegen eigen inzet. Een opstapje wordt gegeven in de vorm van de Best Buy Guide; de laatste editie kan je hier vinden: reviews: Desktop Best Buy Guide: juli 2013

Verder is er een beleid opgesteld voor Desktop Aankoopadvies, die kan je hier vinden: DAA beleid

Daar staan richtlijnen in en enkel vragen die je kan beantwoorden. Verder staat in Handleiding Pricewatch aangegeven hoe je makkelijk je wenslijst op het forum kan plaatsen. Succes. :)

Dit topic is gesloten.