Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chome blijft laden zonder iets weer te geven

Pagina: 1
Acties:

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hallo allen,

enkele dagen geleden liep ik tegen het volgende probleem, dat ik tot op heden niet op heb kunnen lossen:
Chrome (Win 7 installatie) start gewoon op, maar zodra ik een pagina (of de settings pagina) oproep, dan blijft bovenin het scherm "laden" staan. Vervolgens gebeurt er niets. Het maakt niet uit welke pagina ik oproep. Graag zou ik weer gebruik willen maken van deze heerlijke browser. Kan iemand mij helpen?

Wat reeds geprobeerd:
- opnieuw installeren
- Chrome verwijderen en opnieuw installeren
- Chrome verwijderen + registratiesleutels Chrome verwijderen en opnieuw installeren
- gebruikersprofiel Chrome verwijderen
- virusscanner en firewall uitgezet

Opvallendheden:
- ook Iron werkt niet
- onder een ander gebruikersaccount van Windows werkt Iron wel. Onder het admin account echter weer niet
- Firefox en IE werken wel

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

probeer dit is :

-verwijder flash via het configuratiescherm : software / all programmes
-schakel flash uit in chroom extenties : chrome://plugins/ (link)

en start de browser dan opnieuw! zorg ook dat je de nieuwste videodriver hebt van je videokaart

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hartelijk dank voor de tips. Ik ben in ieder geval weer een stap verder. Zodra ik jouw tip opvolg en Chrome ook nog eens verwijder, dan werkt Iron ineens weer. Zodra Chrome geinstalleerd is werken ze beiden niet meer. Mijn voorlopige oplossing is dan ook Chrome niet te installeren en Iron te gebruiken. Het is in ieder geval een stuk beter dan IE10 (onzichtbaar welk tabblad open staat) of Firefox (traag). Hartelijk dank larsiano!

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.