chello snelheids specificatie

Pagina: 1
Acties:

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

Topicstarter
search werkt niet. Ik zoek de specificaties van de snelheden van verschillende abonnementen van chello in rotterdam. Op hun website kan ik het maar niet vinden. ik zie wel bij mordax dat ik in mijn wijk 148kb kan halen. Wie weet er meer van?

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

Verwijderd

Toevallig wijk Kralingen?? (Zit ik ook namelijk) Maaruh Chello specificeert nix over de snelheid gewoon nemen en uitproberen...

Als je daadwerkelijk in Kralingen zit zou ik het nemen, heb het hier ook en werkt perfect :) Weinig downtime en altijd volle snelheid... (PC: 3061)

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:17
ergens had ik gelezen op de frontpage van T.net dat chello een minimale snelheid van 17kb/sec gaat garanderen/bieden/whatever.
max snelheid zal iets zijn van 180kb/sec maar ik haal nooit hoger dan 125 kb/sec.

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 12:36 schreef Warbringer het volgende:
ergens had ik gelezen op de frontpage van T.net dat chello een minimale snelheid van 17kb/sec gaat garanderen/bieden/whatever.
max snelheid zal iets zijn van 180kb/sec maar ik haal nooit hoger dan 125 kb/sec.
Oh jah das veranderd klopt, ze garanderen nu geloof ik 1 MB per minuut...

Verwijderd

ze garanderen idd 1 MB/minuut
Upload maximum: 16kb
Download: 1.5 Mbit = 185Kb

Dit is wat ik heb begrepen na een poosje chello-gebruikers aanhoren.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:41

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

klopt.. alhoewel ik 165 als max heb ongeveer...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

ik heb hier chello op de kop van zuid en het is rete snel. ik heb het sinds een dag en ik heb al gemerkt dat het vanmorgen sneller was dan nu. ik ga het een tijdje in de gaten houden en kijken of het echt langzamer is op de spits uren. ik heb zojuist wat gedownload en ik haalde een snelheid van 250 kb. dat is toch wel redelijk snel. ik moet wel zeggen dat ik dat met een download accelerator 4.3 heb gedaan. ik weet ook nog niet of dat echt werkt.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 23:03
kheb gewoon 180 als max, dat haal ik s'avonds vrij vaak, op een snelle server.
iig heel veel boven de 100 kB / s
vrijwel nooit lager dan 30 kB / s.

Alleen met sharing progs, maar daz dan ook kut. Film downen duurt ontzettend lang,
btw. wie weet er een betere oplossing, linkjes geven magniet :)
je mag ze wel opsturen naar gerbertfloor@hotmail.com >:)

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op dinsdag 05 juni 2001 21:34 schreef firemen het volgende:
ik heb hier chello op de kop van zuid en het is rete snel. ik heb het sinds een dag en ik heb al gemerkt dat het vanmorgen sneller was dan nu. ik ga het een tijdje in de gaten houden en kijken of het echt langzamer is op de spits uren. ik heb zojuist wat gedownload en ik haalde een snelheid van 250 kb. dat is toch wel redelijk snel. ik moet wel zeggen dat ik dat met een download accelerator 4.3 heb gedaan. ik weet ook nog niet of dat echt werkt.
Max snelheid is 1.5 Mbit = 187.5 kB/s
als je meer binnen haald dan is het proggie niet goed of hij rekend mee dat het misschien gecomprimeerd is.

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

die 185 kb/s klopt echt niet
ik zit hier regelmatig over de 200

...

Verwijderd

chello/UPC garandeerd helemaal geen minimale snelheden!! wel kun je je verbinding testen op http://test.net.upc.nl.
ik snap niet hoe ze dat dan beoordelen. ze moeten op een punt toch zeggen van bijv. onder de 80kb/s is te langzaam of whatever. blijft taboe daar bij chello die snelheden LOL

• saviour
  • Niet online
Ik heb ong. 160 KB/s

Maar een vriend van me, die 7 KM verderop woont, haalt nog 400 KB/s. :'(

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 02:02 schreef saviour het volgende:
Maar een vriend van me, die 7 KM verderop woont, haalt nog 400 KB/s. :'(
*zucht*

Voor de laatste keer -> DAT KAN NIET MET CHELLO!!!!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op donderdag 07 juni 2001 14:52 schreef achappey het volgende:

[..]

*zucht*

inderdaad 187,5 is toch écht het maximum...
dat haal ik trouwens ook vaak wel :P

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• saviour
  • Niet online
Op donderdag 07 juni 2001 14:52 schreef achappey het volgende:

[..]

*zucht*

*zucht*

EN TOCH IS HET ZOOOOOOOOOOOOO!

Ik ben geen fokking newB die je ff op zn plaats kunt wijzen!

Verwijderd

1.5 Mbit de rest is gelul

Verwijderd

Ik ben geen fokking newB die je ff op zn plaats kunt wijzen!
---

Blijkbaar wel B-) Het staat er toch echt LOL

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 21:11 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
1.5 Mbit de rest is gelul
agree :)

Verwijderd

Maar die download snelheid kan best, heeft zeker een Lancity modem?!? Want als hij een Terayon modem heeft, dan moet zijn message lampje rood knipperen. Dit wil zeggen dat de modem teveel up en/of downstream heeft.
T'is alleen lullig als ze erachter komen, dan knijpen ze die snelheid er meteen vanaf! Het is namelijk niet de bedoeling, dus vertel je vriend maar dat ie niet teveel met de helpdesk moet bellen! LOL

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 13:26

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
hier in Amsterdam in het meest optimale geval:

lancity: 188 kB/s down 16kB/s up
docsis: 188kB/s down en 32kB/s up maar dat wordt snel omlaag geschroefd naar de norm 16 kB/s upstream binnenkort :+

*edit sorry mensen, hele dag in de auto gezeten, word je nogal gaar van :D

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

goed, dan anders: theoretisch geeft chello je een lijntje van 1,5 mbit wat dus gelijk is aan 187,5 kbyte per seconde. Zul je vrijwel nooit halen vanwege de TCP headers etc.

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 17:03 schreef Ener-G het volgende:
hier in Amsterdam in het meest optimale geval:

lancity: 188 kB/s up 16kB/s down
Erhm...
WTF :D

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 17:07 schreef MaStEr-D het volgende:
goed, dan anders: theoretisch geeft chello je een lijntje van 1,5 mbit wat dus gelijk is aan 187,5 kbyte per seconde. Zul je vrijwel nooit halen vanwege de TCP headers etc.
ik haal het wel hoor.. naja weet ik eigenlijk ook niet.. geen meter geeft het precies aan.. maar wat boeien die paar kb'tjes nou?? :)
Pagina: 1