Hoi!
Heel interessant artikel over accu's en het uitblijven van de zogenaamde superaccu's. Tijdens het lezen van dit artikel merkte ik echter dat ik een groot aantal keer een zin heb moeten teruglezen. Sommige zinnen bevatten zoveel komma's en het woord 'en', dat je niet meer weet of het een bijzin, opsomming of een samengestelde zin betreft.
Een aantal voorbeelden:
Er worden verschillende typen ionen gebruikt die afkomstig zijn van metaalverbindingen. Ook het medium waardoor de ionen bewegen kan verschillen
Zo zijn er dus vrij veel zinnen waarin de zelfde taalkundige fout wordt gemaakt. Kunnen jullie je hierin vinden of ben ik een mierenneuker? Thnx in advance!
Heel interessant artikel over accu's en het uitblijven van de zogenaamde superaccu's. Tijdens het lezen van dit artikel merkte ik echter dat ik een groot aantal keer een zin heb moeten teruglezen. Sommige zinnen bevatten zoveel komma's en het woord 'en', dat je niet meer weet of het een bijzin, opsomming of een samengestelde zin betreft.
Een aantal voorbeelden:
Hier zou ik twee zinnen van maken: Iedereen weet dat een accu op te laden is, meestal met lithium werkt en elektrodes bevat. Hoe werken deze elementen nu precies samen en waarom is het moeilijk om een betere accu te ontwikkelen?Iedereen weet dat een accu op te laden is, meestal met lithium werkt en elektrodes bevat, maar hoe werken die elementen samen en ook: waarom is het moeilijk om een betere accu te ontwikkelen?
Mijns inziens is de bijzin hier geen volledige bijzin. Ik zou hier ook twee zinnen van maken:Er worden verschillende typen ionen, afkomstig van metaalverbindingen, gebruikt en ook het medium waardoor de ionen bewegen kan verschillen.
Er worden verschillende typen ionen gebruikt die afkomstig zijn van metaalverbindingen. Ook het medium waardoor de ionen bewegen kan verschillen
2x een bijzin. Of de komma's om betere eigenschappen weg (voorkeur), of voor 'dat' geen komma.Een latere generatie batterijen, met betere eigenschappen, werd gevormd door nikkelmetaalhydride, dat cadmium vervangt.
Eerste komma (na elektrodes) mag wegNaast de gebruikte materialen voor de positieve en negatieve elektrodes, en het elektrolyt, speelt een aantal andere factoren een rol bij de energie-inhoud, capaciteit en levensduur van een accucel.
Zo zijn er dus vrij veel zinnen waarin de zelfde taalkundige fout wordt gemaakt. Kunnen jullie je hierin vinden of ben ik een mierenneuker? Thnx in advance!
If you want to be the best, you need to work with the best :)