Wijziging user review [Bentheman20] [Thobias]

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bentheman20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 13:14
Een nieuw account (gisteren aangemaakt), heeft mij een negatieve beoordeling gegeven. Ik heb nooit zaken gedaan met hem, en uberhaupt nooit contact met dit account gehad.

Het grappigste is nog dat ik geen van de aangeboden oude cpu's heb verkocht, waardoor het dus niet eens mogelijk zou moeten zijn om een negatieve transactie beoordeling te krijgen.

Advertentie:
V&A aangeboden: Partij oudere cpu's (pent. 4, celeron) LGA 775

Dit is het desbetreffende account:
[Verwijderde gebruiker]

Ik heb overigens wel een vermoeden wie dit kan zijn, indien gewenst kan ik de naam van deze persoon via DM sturen aan een Mod sturen.

[ Voor 13% gewijzigd door bentheman20 op 13-07-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bentheman20
Desbetreffende persoon is ingelicht via DM over dit topic.

[ Voor 37% gewijzigd door bentheman20 op 13-07-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet nodig, er is inderdaad iemand zo slim geweest een extra account aan te maken om eens goed na te trappen. En daar snijdt hij zich aardig mee in de vingers, want dergelijk misbruik van het systeem is een instant permanente ban voor de persoon met de belofte van een abusemelding als hij zich toch weer vertoont.

De reviews van de persoon zijn uiteraard ook weg.

Voor veel zaken zijn we helemaal niet moeilijk, maar met het bewust proberen anderen te schaden (wat je nog als strafbaar kan uitleggen ook) zijn we héél snel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bentheman20
Hartelijk dank hier voor, ik waardeer het enorm dat dit zo snel en grondig opgepakt word.

Dit topic is gesloten.