Ja, idd, ik ben een bepperige newbie, maar op die idiote libelle site kom ik er door die huisvrouwen niet achter
Neem gewoon een Miele kwa merk en laat je in een winkel informeren. Zijn 500 versies die allemaal wel 'goed' zijn afhankelijk van je wensen.
En daar zijn verkopers toch voor
?
En daar zijn verkopers toch voor
Een goede vaatwasser is een vaatwasser die je vaat goed schoon krijgt, liefst zonder kalk- en andere vlekken.
HoezoOp dinsdag 05 juni 2001 12:09 schreef Eastern het volgende:
SLOTJE
Verwijderd
Damn...deze vind ik echt cool
JudgeJudy U rule
Maaruh zit daar zoveel verschil in dan? Kweet nieteens wat wij thuis hebben staan. Zeker weten een ander merk dan als mijn moeder. Maar ik zie geen verschil in glans ofzo. Koop gewoon eentje in de aanbieding, maar wel met heel lang garantie. Anno 2001 kan zoiets toch nooit slecht zijn
JudgeJudy U rule
Maaruh zit daar zoveel verschil in dan? Kweet nieteens wat wij thuis hebben staan. Zeker weten een ander merk dan als mijn moeder. Maar ik zie geen verschil in glans ofzo. Koop gewoon eentje in de aanbieding, maar wel met heel lang garantie. Anno 2001 kan zoiets toch nooit slecht zijn
TuurlijkOp dinsdag 05 juni 2001 12:10 schreef JudgeJudy het volgende:
HoezoIs toch errug toepasselijk in dit forum
Verwijderd
Heb een Bosch. Kun je programmeren op tijd etc. erg goed.
Voordeel is dat het onderste schuifrek de mogelijkheid biedt om de "bordenstangetjes" neer te klappen zodat je makkelijker je pannen kwijt kan en ook die "bordenstangetjes" niet verbuigt.
Perfect apparaat.
Voordeel is dat het onderste schuifrek de mogelijkheid biedt om de "bordenstangetjes" neer te klappen zodat je makkelijker je pannen kwijt kan en ook die "bordenstangetjes" niet verbuigt.
Perfect apparaat.
Siemens, je bent misschien wat meer kwijt maar wel zeer degelijk en alles zit er op (en nog meer)
PSN: TDBtje
Zolang de meeste vaatwassers nog geen NIC hebben, vind ik niet dat ze echt thuis horen in een Compu-related forum
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()