http://tweakers.net/nieuw...eodienst-naar-europa.html
Het viel me in een eerder artikel ook al op dat er op Tweakers soms "pc" wordt geschreven waar "Windows-pc" wordt bedoeld. Een pc is een pc, of er nou Windows, Linux, Mac OS X, of een ander besturingssysteem op draait. Het gebruik van "pc" voor "Windows-pc" zorgt vaak voor onduidelijkheid. Deze zin in het artikel maakt bijvoorbeeld niet echt duidelijk wat ik als Linux-gebruiker kan verwachten:
Het viel me in een eerder artikel ook al op dat er op Tweakers soms "pc" wordt geschreven waar "Windows-pc" wordt bedoeld. Een pc is een pc, of er nou Windows, Linux, Mac OS X, of een ander besturingssysteem op draait. Het gebruik van "pc" voor "Windows-pc" zorgt vaak voor onduidelijkheid. Deze zin in het artikel maakt bijvoorbeeld niet echt duidelijk wat ik als Linux-gebruiker kan verwachten:
Als ik vervolgens de website van Wuaki bezoek, zie ik wat er eigenlijk bedoeld wordt:Vooralsnog is de dienst alleen op pc of Mac te gebruiken. Compatibiliteit met gameconsoles, smart-tv's en mobiele apparaten staat nog op de planning.
Er staat hetzelfde, maar dan zonder de ambiguïteit die het Tweakers-artikel introduceert.At the moment, Wuaki.tv can only be enjoyed using a Windows or MAC computer.
However we hope that very soon you will also be able to enjoy Wuaki.tv on Smart TVs, gaming consoles and tablets!