Hola,
Van de week een schone installatie van Windows 7 gedaan. Ik had Windows 8 op mijn laptop staan, maar het beviel me helemaal niet en mijn Start8 trial was afgelopen
Afijn. Installatie afgerond (geen productcode opgegeven tijdens installatie), drivers geinstalleerd, draait als een zonnetje. Dus, ik Windows Activeren opgestart (of Activate Windows, ik heb mijn software graag in het Engels
), productcode ingevoerd die onderop mijn laptop staat (van Win7 Home Premium)...werkt niet.

Nou, dat is dan ook meteen mijn probleem. Het is niet dat ik te lui ben om de telefoon te pakken, maar ik zou graag uitleg willen of een oplossing waardoor mijn Windows geactiveert kan worden.
Originele specs laptop:
CPU: Ci5 2450M
GPU: iGPU
RAM: 4GB
HDD: 320 GB Western Digital
Wifi kaart: Atheros nogwattes
Huidige specs (ik zou niet op Tweakers zitten als mijn hardware zelf niet getweakt was
)
CPU + GPU hetzelfde
RAM: 8 GB
HDD: 256 GB Samsung SSD
Wifi: Intel Centrino 6235
Ik gebruik een ASUS K53E laptop.
De code heeft altijd gewerkt, ook na de hardware upgrade. Ik vind het vaag dat hij ineens niet meer werkt.
Ik draai een volledig geupdate Windows 7 (met SP1, natuurlijk).
Heeft iemand enig idee?
Van de week een schone installatie van Windows 7 gedaan. Ik had Windows 8 op mijn laptop staan, maar het beviel me helemaal niet en mijn Start8 trial was afgelopen
Afijn. Installatie afgerond (geen productcode opgegeven tijdens installatie), drivers geinstalleerd, draait als een zonnetje. Dus, ik Windows Activeren opgestart (of Activate Windows, ik heb mijn software graag in het Engels

Nou, dat is dan ook meteen mijn probleem. Het is niet dat ik te lui ben om de telefoon te pakken, maar ik zou graag uitleg willen of een oplossing waardoor mijn Windows geactiveert kan worden.
Originele specs laptop:
CPU: Ci5 2450M
GPU: iGPU
RAM: 4GB
HDD: 320 GB Western Digital
Wifi kaart: Atheros nogwattes
Huidige specs (ik zou niet op Tweakers zitten als mijn hardware zelf niet getweakt was
CPU + GPU hetzelfde
RAM: 8 GB
HDD: 256 GB Samsung SSD
Wifi: Intel Centrino 6235
Ik gebruik een ASUS K53E laptop.
De code heeft altijd gewerkt, ook na de hardware upgrade. Ik vind het vaag dat hij ineens niet meer werkt.
Ik draai een volledig geupdate Windows 7 (met SP1, natuurlijk).
Heeft iemand enig idee?
[ Voor 1% gewijzigd door NanoSector op 12-07-2013 20:04 . Reden: Laptop model erin gezet ]