Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Defect PSU

Pagina: 1
Acties:

• SuperChips
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-02-2024
Vanmiddag is vermoedelijk mijn PSU gestorven. Zodra de voeding aanstaat laat de voeding continue (zonder op de aanknop van de PC te hebben gedrukt) de fans een halve seconde draaien en valt daarna weer uit om opnieuw de fans een halve seconden te laten draaien. Ook het aanknop licht steeds een halve seconden op. Ik heb alle kabels al geprobeert opnieuw vast te maken, geen resultaat.

De voeding is een Corsair CX430 v2.

Intel Core i5 3350P @stock, Club3D 7850 1gb RoyalKing @stock, 8gb corsair ram, 1TB hitachi HDD, Cooler Master Elite 342, Corsair CX430

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

En je vraag is...?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Verwijderd

Ga eerst maar eens naar je moederbord kijken, dat wil ook nog wel eens dit soort dingen veroorzaken. Ram testen, videokaart testen.

• SuperChips
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-02-2024
Sorry, vraag idd vergeten. Kan dit aan het moederbord liggen en is dit te repareren?

Hmmm. Als ik de stekker uit HDD, CPU, mobo en graka trek gaan de fans die aan de psu zitten niet 1 seconde draaien.

Kabels zitten trouwens sowieso goed vastgemaakt.

De 24 pin kabel geeft wel een constante 5v. Ik begin het mobo steeds meer te verdenken.

[ Voor 39% gewijzigd door SuperChips op 12-07-2013 20:54 ]

Intel Core i5 3350P @stock, Club3D 7850 1gb RoyalKing @stock, 8gb corsair ram, 1TB hitachi HDD, Cooler Master Elite 342, Corsair CX430