Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pagina toevoegen in PDF op specifieke plaats

Pagina: 1
Acties:

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 11:57
Tweakers,

Ik heb een PDF van een bladzijde of 45, en wil een losse pagina (ook pdf bestand) invoegen op een specifieke plaats in het document.

Meerdere PDF merge/edit programma's heb ik al geprobeerd, maar die konden allemaal alleen de losse pagina ofwel voor ofwel achter het grote document plakken, waar ik dus niks aan heb.

Is er iemand die een tooltje of programma kent die dit kan (zonder kwaliteitsverlies als het even kan)?

Greetz

• jeroenikke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:30
Er zal zeker een programma bestaan die dat in 1 keer doet, maar ik doe het als volgt: Eerst in 2 stukken printen naar PDFCreator, daarna de 3 PDFen mergen.

• Daan5000
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11-2021
Adobe Acrobat Pro heeft deze functionaliteit (trial te downloaden van de Adobe website). Hier staat stap voor stap uitgelegd hoe je het precies doet:

http://www.dummies.com/ho...n-pdf-documents-with.html

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Met pdftk kun je wellicht de originele pdf splitten en vervolgens mergen?

Moet willen als ik het zo zie:
• cat begin stuk
• cat eind stuk
• merge begin, nieuw, eind

http://www.pdflabs.com/docs/pdftk-cli-examples/

Vorige week nog gebruikt om een pdf van 1000+ pagina's in elkaar te klussen :P

[ Voor 66% gewijzigd door Rukapul op 12-07-2013 17:36 ]

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:25
Bij Adobe Acrobat X Pro, shift+ctrl+q, "Insert Blank Page".

[ Voor 12% gewijzigd door jeroen3 op 12-07-2013 17:47 ]

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-11 20:00

deepvreezo

Redacteur
Gios PDF Splitter and Merger (download) kan dit in één keer. Per element dat in het eindbestand wordt opgenomen, kan je een paginarange opgeven. Zet het bestand van 45 pagina's tweemaal in de lijst aan de linkerkant en zet daartussenin vervolgens de losse pagina. Door nu per element de op te nemen pagina's in te stellen, kun je een pagina tussenvoegen.

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 11:57
Thanks voor alle suggesties! Het oorspronkelijke bestand splitten en dan weer mergen met de losse pagina ertussen is inderdaad een handige workaround waar ik zelf niet opgekomen was. Heb dat nog even geprobeerd, maar een aantal van die progjes geven toch wel wat kwaliteitsverlies van de afbeeldingen.

Heb het uiteindelijk gedaan met Acrobat Pro, opgelost dus en kan close :)
Pagina: 1