Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 11:52
Ik heb hier een harde schijf uit een kapotte MacBook. Nu zijn deze dingen geen 2,5" maar 1,8" en dat brengt een andere connector met zich mee. De drive heeft een SATA-LIF connector en wordt dus met een ribbon cable aangesloten. Om de data van de schijf te krijgen heb ik een adapter nodig, maar ik kan dit nergens in een Nederlandse webshop vinden (levertijd moet niet te lang zijn).

Afbeeldingslocatie: http://www.proprofs.com/flashcards/upload/q4847110.jpg

Weet iemand een oplossing om de data hieraf te krijgen, zie ik een webshop over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Zoek eens op: sata lif adapter
Ik zie zo al een hele zooi ebay ads voorbijkomen waar je die dingen voor 2 tientjes kunt kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 19:32

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/398968/

edit: fish was me voor :)

[ Voor 25% gewijzigd door real[B]art op 12-07-2013 16:52 ]

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 11:52
Die eBay-links zag ik ook, maar zijn allemaal niet mogelijk doordat prijs ver omhoog gaat door verzendkosten, en levertijd is dan natuurlijk ook lang.

site:.nl als parameter ingeven in Google werkt inderdaad, weer wat geleerd. Product dat bij Conrad staat (LIF 24-polig) is precies wat ik zoek.

Dank voor de (snelle) hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

De goedkoopste is met verzending in 17,50€ op ebay en komt van duitsland die van conrad is pas leverbaar na de 24ste en komt er nog eens 6.95€ bij (als je onder de 25€ besteld).

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infant
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 21:10

Infant

It's a floating Dino!

Ik wil natuurlijk niet vervelend zijn, maar het plaatje van OP gaat ook vaak door als ZIF aansluiting. Hier ga je veel meer op vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door Infant op 12-07-2013 17:20 ]

Pagina: 1