• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024
ik heb een laptop type: Toshiba Satellite 4060XCDT / Thoshiba Tecra 8100 + een Nokia 6150. Op de laptops staat win2k SP2.

Is er een logomanager die het mogelijk maakt om te communiceren via infrarood tussen bovenstaande? Of is het helemaal niet mogelijk om te communiceren tussen die laptops en de 6150 (via IR) :?

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb wel een logomanager die over IR kan communiceren. Maar kweet niet of ie ook met jouw tel. werkt.

ICQ me ff.

/edit:
Dit staat er in de help file:

6150 Cable/DirectIR en verder bij alle opties YES (Logos, ringtones etc.)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Een Nokia 6150 kan zeker te weten communiceren via IR. Je moet er wel opletten dat de 6150 GEEN IrDa ondersteunt, maar die oude standaard.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024
Op dinsdag 05 juni 2001 12:28 schreef pven het volgende:
Een Nokia 6150 kan zeker te weten communiceren via IR. Je moet er wel opletten dat de 6150 GEEN IrDa ondersteunt, maar die oude standaard.
uhm?! Devicemanager geeft "Toshiba FIR Port Type-0" aan.

Bedoel je die alszijnde die oude standaard??!

Verwijderd

Ik moest met m'n 6210 een patch downloaden voor win2000. dat wil dmv naar de nokia site te gaan www.nokia.nl en dan voor "forum" te kiezen. Daar kun je software downen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op dinsdag 05 juni 2001 13:37 schreef CRu5H0n3 het volgende:

[..]

uhm?! Devicemanager geeft "Toshiba FIR Port Type-0" aan.

Bedoel je die alszijnde die oude standaard??!
Ik heb werkelijk geen idee wat "Toshiba FIR Port Type-0" betekent (ik heb een Compaq). Mijn laptop was zo geïnstalleerd dat mijn IR-poort standaard op IrDA staat; voor synchroniseren met mijn Palm is dat perfect, maar voor mijn GSM niet. De 6150 ondersteunt geen IrDA, maar DirectIR (zoals LogoManager ook vermeldt). Als je er nog niet aan uitkomt, moet je ff zoeken (bv. via http://www.google.com); zo heb ik het ook op kunnen lossen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
ik heb "oxygen phone manager" gedownload, en daarmee kan ik op mijn laptop zonder extra drivers communiceren met mijn 8850..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
oh f*ck.. ben topic 6 maanden omhoog aan het schoppen.. sorry....

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Pagina: 1