Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe tv, nu moet ik door relatie 'moeilijkheden' binnenkort verhuizen. Ik ben dus weer opzoek gegaan naar mogelijk tv's, om daaruit een keuze te gaan maken.
De keuze voor Plasma staat vast, verder ligt het budget ergens rond de 1000,- euro en daarnaast wil ik minimaal 3 HDMI poorten. Ik kijk vrij veel films en series daarnaast wil ik nog wel eens een flink potje gamen.
Met het bovenstaande in mijn achterhoofd ben ik op de onderstaande drie modellen uitgekomen:
Panasonic Viera TX P50GT50
Model van vorige jaar, maar ik lees hier bijna alleen maar lovende verhalen over. Het enige minpuntje dat ik ergens tegen kwam, was dat de GT lijn minder geschikt is om te gamen, hiervoor werd de ST lijn aangeraden (vandaar de onderstaande tv
) Ik kan deze tv ophalen bij een zaak in Arnhem wat me dus verzendkosten enzo scheelt, waardoor de prijs tussen deze GT versie en de ST versie (incl verzendkosten) nagenoeg gelijk is...
Panasonic Viera TX P50ST60E
Ook de reviews van de ST versie zijn vrijwel allemaal lovend, maargoed aangezien dit het kleinste broertje is wordt er toch vaak gesproken over de GT versies die alles weer net iets beter doen etc.
Samsung PS51F5500
Het design van deze tv trekt mij erg aan, ik vind de poot zo mooi
Qua prijs en specificaties lijkt dit een prima tv, maar stiekem heb ik al besloten dat het een Panasonic gaat worden. Tenzijn iemand mij nog kan overtuigen dat die extra 150,- weggegooid geld is...
Nu mijn vraag aan jullie:
De keuze voor Plasma staat vast, verder ligt het budget ergens rond de 1000,- euro en daarnaast wil ik minimaal 3 HDMI poorten. Ik kijk vrij veel films en series daarnaast wil ik nog wel eens een flink potje gamen.
Met het bovenstaande in mijn achterhoofd ben ik op de onderstaande drie modellen uitgekomen:
Panasonic Viera TX P50GT50
Model van vorige jaar, maar ik lees hier bijna alleen maar lovende verhalen over. Het enige minpuntje dat ik ergens tegen kwam, was dat de GT lijn minder geschikt is om te gamen, hiervoor werd de ST lijn aangeraden (vandaar de onderstaande tv
Panasonic Viera TX P50ST60E
Ook de reviews van de ST versie zijn vrijwel allemaal lovend, maargoed aangezien dit het kleinste broertje is wordt er toch vaak gesproken over de GT versies die alles weer net iets beter doen etc.
Samsung PS51F5500
Het design van deze tv trekt mij erg aan, ik vind de poot zo mooi
Nu mijn vraag aan jullie:
- Is 1 van de twee Panasonic's de 150,- euro extra waard, ten opzichte van de Samsung?
- Welke van de twee Panasonic's zouden jullie kiezen en waarom?
- Is er iets van waar, dat je op de GT versie niet relaxt kunt gamen?