Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• j0rikk
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-02-2023
Beste tweakers,

Van de zomer willen wij graag buiten in onze tuin een tv hebben, deze hebben we al binnen staan maar we krijgen een nieuwe dus willen we deze graag buiten hebben.

Dit is de tv die buiten komt: pricewatch: Samsung UE32D5000

Mijn vraag is hoe ik hier het beste analoog kan op ontvangen? Als ik 1x verbinding met internet maak, werkt digitaal al, maar om dat signaal te houden moet analoog wel beschikbaar blijven (dacht ik zo.. :P ).

Dus ben ik op zoek naar een tv tuner ipv kabel, omdat de afstand tussen huis - veranda te ver is om kabel te leggen.

Had al wat rond gekeken maar kon er niet heel veel over vinden en heb er verder niet veel kennis van dus vandaar mijn vraag.

Hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen. 8)

mvg. Jorik

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Wake up call : In Nederland is er geen terrestrische analoge TV meer sinds 2006 ;)
In jouw geval is DVB-T (digitenne) een optie.

[ Voor 30% gewijzigd door Henk007 op 11-07-2013 23:24 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik ga d'r vanuit dat je die TV niet structureel buiten neerzet / hangt. Het regent hier nogal namelijk ;)
Kabel trekken naar buiten wil je ook niet...ik zou gewoon een splitter pakken en er een lange kabel aanhangen die je na gebruik weet oprolt. CI module inhangen en gaan :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11 22:53

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Je tv ondersteunt DVB-T, een antenne eraan (een kale koperdraad werkt hier al) en je hebt al NL 1, 2, 3 ontvangst.

Wil je meer zenders dan moet je aan de digitenne.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Blijkbaar kan Digitenne tegenwoordig ook al via een CI+ cam Digitenne Insteekkaart
http://www.digitenne.nl/d...s/digitenne-insteekkaart/

[ Voor 10% gewijzigd door Henk007 op 11-07-2013 23:39 ]