• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-02 15:46
Beste tweakers,

Ik heb sinds kort mijn Htpc thuis staan en als mediaplayer ( xbmc ) werkt deze perfect, echter nou wil ik ook eens kijken of er wat leuke games voor zijn die erop draaien.

Mijn Htpc draait op een AMD A8-5600K Black Edition met 4GB intern en op een samsung 840ssd.

-Heeft er al iemand ervaring met games die het goed doen ?
-En zijn er games die je zou kunnen doen met een Gamepad ?

Ik hoef geen supergames te hebben daar heb ik een gamepc voor, echter gewoon leuke ( oude ) games die je eventueel nog met splitscreen kan spelen.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:03

Perkouw

Moderator General Chat
Wat heb je zelf al gezocht en gevonden ? We verwachten op GoT wel eigen inzet, het is hier geen helpdesk. De vragen die je nu stelt zijn vrij eenvoudig te beantwoorden door even te zoeken op google.

• ErwinJ
Perkouw schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:56:
[mbr]Wat heb je zelf al gezocht en gevonden ? We verwachten op GoT wel eigen inzet, het is hier geen helpdesk. De vragen die je nu stelt zijn vrij eenvoudig te beantwoorden door even te zoeken op google.[/]
Wat ik vind via google is dat in theorie alle games ( niet te zware games ) zouden moeten werken.
Maar ik ben meer opzoek naar ervaring van mensen die al spellen spelen en niet alleen een theorie.
En meer het idee aan het zoeken voor games die je bv op de gameconsoles hebt.

Wat betreft gamepad games voor de pc heb ik nog niet echt wat kunnen vinden.

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
In mijn beleving is het niet te doen om games bij een systeem te zoeken. Je kan beter een titel opzoeken om te kijken of je systeem dit aan kan o.b.v. specs. Om nou te zeggen: dit zijn mijn specs, wat past hier bij, gaat wat te ver.

Games als Commandos 2, Dune 2000, Simcity 4, The Sims, Need for Speed zullen het vast wel doen. Het gaat hier uiteraard om oudere en oude games.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Je zou kunnen zoeken naar emulatoren voor de nintendo 64, playstation 1, snes, etc. Volgens mij hebben deze emulatoren gamepad ondersteuning. Je kan ook eens spelen met bluestacks, dat is een emulator voor android games. Werkt ook met gamepad. Dan kun je bijvoorbeeld bard's tale, dead trigger, angry birds en ga zo maar door op je tv spelen.

• ErwinJ
Kasj schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 21:01:
Je zou kunnen zoeken naar emulatoren voor de nintendo 64, playstation 1, snes, etc. Volgens mij hebben deze emulatoren gamepad ondersteuning. Je kan ook eens spelen met bluestacks, dat is een emulator voor android games. Werkt ook met gamepad. Dan kun je bijvoorbeeld bard's tale, dead trigger, angry birds en ga zo maar door op je tv spelen.
lol nog niet aan gedacht, 8)7 dank je wel.
Ik ga hier eens na op zoek.
Pagina: 1