Ze noemen mij de GeizMeister
Bedoel je dat hij 6 keer het beeld naast elkaar zet, of 6 keer inzoomt of...?
Beste kingofkamikaze, we verwachten hier op GoT wel eigen inzet. Het is hier immers geen helpdesk. Wat heb je zelf al gezocht en geprobeerd om je probleem op te lossen ?
Wat voor laptop heb je, wat heb je zelf al geprobeerd, sinds wanneer is het probleem aanwezig, hoe oud is de laptop, ... Met deze info zijn we helemaal niets 
(Maar ik verdenk je GPU die wel eens kaputt kan zijn)
(Maar ik verdenk je GPU die wel eens kaputt kan zijn)
Android developer & dürüm-liefhebber
ik heb al gekeken of er iets met de videokaart aan de hand was en heb alle connectoren nagelopen, ik kan alleen een hardwarefout bedenken omdat de bios het ook doet
ik bedoel 6 keer het beeld dat ik wil 2 naast elkaar en 3 onder elkaar
En wat heb je al op internet gezocht en zo ? We verwachten echt wat meer inzet hier.kingofkamikaze schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:36:
ik heb al gekeken of er iets met de videokaart aan de hand was en heb alle connectoren nagelopen, ik kan alleen een hardwarefout bedenken omdat de bios het ook doet
de laptop is van begin vista, vrij oud dus.
het is een medion akoya, alle stickers zijn er af dus ik kan moeilijk achterhalen welke versie het is.
het is een medion akoya, alle stickers zijn er af dus ik kan moeilijk achterhalen welke versie het is.
Wat toont een externe monitor als je die aansluit?
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
ik kan niet echt zien wat ik doe, het is te klein
Bijna zeker kapotte GPU. Heb het al enkele keren zo meegemaakt.
haha, GPU zit vast op het mobo, dit is een weggooiertje dus.
was er al bang voor, maar bedankt voor het bevestigen
was er al bang voor, maar bedankt voor het bevestigen
Pagina: 1