Iemand met SLI kennis gezocht.

Pagina: 1
Acties:

• Woeler
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-02-2024
Hallo,

Ik ben echt een n00b op het gebied van SLI en Crossfire. Mijn vraag is eigenlijk heel simpel. Ik heb nu een GTX-660 3Gb. Is het de moeite waard om een tweede kaart erbij te kopen en ze vervolgens in SLI te zetten. Of kan ik beter volgend jaar een nieuwe kaart aanschaffen (eentje die dan ''modern'' is).

Ik gebruik hem vooral voor zware games zoals Crysis en Battlefield. Dus ook Battlefield 4 die in oktober komt.

alvast bedankt.

Elder Scrolls Online: AlcastHQ.com |ESO-Hub.com

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Hangt af van je resolutie en aantal schermen en of je perse 60 FPS wil.

Game je op 1 scherm van 1080P zou ik niet aan SLI beginnen, en wachten op de 800 Serie. Wil je perse 60 FPS hebben kun je het overwegen.

(Ben persoonlijk niet zo'n fan van SLI/Crossfire, ik ga zelf altijd voor de snelste Single GPU kaart die beschikbaar is)

[ Voor 43% gewijzigd door TheDeeGee op 11-07-2013 18:03 ]

• Woeler
RampageNL schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 18:00:
Hangt af van je resolutie en aantal schermen en of je perse 60 FPS wil.

Game je op 1 scherm van 1080P zou ik niet aan SLI beginnen, en wachten op de 800 Serie. Wil je perse 60 FPS hebben kun je het overwegen.

(Ben persoonlijk niet zo'n fan van SLI/Crossfire, ik ga zelf altijd voor de snelste Single GPU kaart die beschikbaar is)
Ik game op 3 schermen, maar daar zit een Matrox Triplehead tussen. Dus mijn pc ziet het als een heel groot scherm. Totale resolutie 3840x1024. Ik hoef niet perse 60fps te hebben, maar 40+ is wel iets waar ik naar streef.

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Dan zou ik er nog een kaart bij nemen, den kun je voorlopig vooruit.

Zorg er wel voor dat het een zelfde kaart is, merk maakt niet uit.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-02 22:10
Ik zou eigenlijk die Matrox Triplehead verkopen dan... Die heb je dan toch niet meer nodig.

• Woeler
Paprika schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:07:
Ik zou eigenlijk die Matrox Triplehead verkopen dan... Die heb je dan toch niet meer nodig.
Nou, dat apparaatje is vrij handig. Het forceert namelijk applicaties die normaal op deze resolutie maar alleen op het middelste (of linkse) scherm beeld zouden geven om toch de grote resolutie te pakken. Geen ge-emmer met settings. Ik heb vroeger altijd met SoftTH gewerkt, maar dat werd me toch wat te instabiel.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-02 22:10
Dat kan nVidia Surround ook...
Pagina: 1