Verwijderd
Verwijderd
Je bent een weekendje weg met je vriendin.
Mocht dat. vanwege geloofsovertuiging, nog geen optie zijn. Neem niet alleen HDMI mee maar ook component en composiet
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Echter: die dingen zijn op een hotelstand gezet. Je kunt niet zomaar een externe bron selecteren.
Wel hebben ze een homecinema (Lenco 2.1, dus eigenlijk wat daar voor doormoet) en dat ding is met SCART aangesloten. Ik heb niet getest of je de andere aansluitingen kunt gebruiken, maar het zou me zomaar verbazen als dat niet zo is.
Maar met SCART zou dus moeten lukken, en HDMI kun je sowieso meenemen
Noot: De huisjes op HH waren net vernieuws. Ik weet niet of dat ook op HB het geval is. Maar SCART zou iig moeten kunnen dus
[ Voor 11% gewijzigd door The Eagle op 11-07-2013 16:02 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Na meer dan 5 jaar ben je de 'slagroom, chocolade-saus, aardbeien en eventueel champagne'-periode wel een beetje voorbijL1nt schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:55:
Dude.....slagroom, chocolade-saus en aardbeien. Eventueel champagne.....
Je bent een weekendje weg met je vriendin.
Mocht dat. vanwege geloofsovertuiging, nog geen optie zijn. Neem niet alleen HDMI mee maar ook component en composiet
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
of gewoon genieten van het park samen met je vriendin en s'avonds vroeg gaan "slapen" (A)
heb mijn console ook een keer meegenomen, maar vrijwel nooit opgespeeld
was nog een playstation 2 en ging op vakantie met me ouders en oudere zus.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Er is daar zat te doen in de avond. En na 5 jaar ben je toch niet al uitgekeken op elkaar?
Wij hadden een gewoon huisje en daar stond gewoon een flatscreen met een digitaal kastje. Die zijn meestal met scart aangesloten, dus gewoon je composiet naar scart kabel meenemen. En HDMI voor de zekerheid.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Your lack of planning is not my emergency
Ja, dat weet ik en daar hebben we ons twee jaar terug dan ook kostelijk vermaakt
Pykow schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:23:
Neem je eigen TV mee, misschien ook een optie.
of gewoon genieten van het park samen met je vriendin en s'avonds vroeg gaan "slapen" (A)
heb mijn console ook een keer meegenomen, maar vrijwel nooit opgespeeld
was nog een playstation 2 en ging op vakantie met me ouders en oudere zus.
Het is niet zo dat de Xbox360 mee gaat omdat we perse willen gamen, maar meer als extra'tje. We zijn ook nog zeker niet uitgekeken op elkaar hoor en grote kans dat we genoeg te doen hebben daar, maar toch leuk als je even een spelletje kunt spelen wanneer je even niks te doen hebt. Maar goed te horen dat je met een scart-kabel al een heel eind kunt komenXyphoid schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:32:
Ben ook een midweek naar Heijderbos geweest vorig jaar.
Er is daar zat te doen in de avond. En na 5 jaar ben je toch niet al uitgekeken op elkaar?
Wij hadden een gewoon huisje en daar stond gewoon een flatscreen met een digitaal kastje. Die zijn meestal met scart aangesloten, dus gewoon je composiet naar scart kabel meenemen. En HDMI voor de zekerheid.