Xbox360 mee naar Centerparcs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:24

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Hey allemaal,

26 juli ga ik een weekend naar Centerparcs (Heijderbos) samen met mijn vriendin. We hadden het idee om de Xbox360 mee te nemen voor in de loze avonduren (beter dan tv kijken) maar ik vraag me af of je dat ding überhaupt aan kunt sluiten. Heeft iemand hier toevallig ervaring met een Xbox (of andere console) meenemen naar Centerparcs?

We zitten in een VIP Cottage, mocht dat nog wat uit maken.

Mocht er hier geen eenduidig antwoord uit komen dan ga ik even in de telefoon hangen met Centerparcs ;)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag is of de tv hdmi heeft, en anders het originele scart blok meenemen. je kan ff bellen wat voor aansluiting de TV's hebben. Zal per park of huisje weer anders zijn. ze zullen vast vrij nieuwe TV's hebben zeker in de VIP dus ik ga er vanuit dat er wel een HDMI poort op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Gewoon even bellen ja. Ik mag toch aannemen dat ze in een VIP cottage gewoon een flatscreentje hebben staan met een HDMI input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:44

Player1S

Probably out in the dark

Dude.....slagroom, chocolade-saus en aardbeien. Eventueel champagne.....

Je bent een weekendje weg met je vriendin. :+

Mocht dat. vanwege geloofsovertuiging, nog geen optie zijn. Neem niet alleen HDMI mee maar ook component en composiet :)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 10:55
Gewoon beide kabels meenemen altijd goed (Y). Maar zoals hierboven gezegd: Je bent met je vriendin weg en geef haar eerst aandacht en ga dan in de tussentijd even computeren ;)

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Toevallig 2 weken geleden in een VIP gezeten op de Huttenheugte. Die was helemaal vernieuwd, maar had wel een flatscreen (philips Ambilight).
Echter: die dingen zijn op een hotelstand gezet. Je kunt niet zomaar een externe bron selecteren.
Wel hebben ze een homecinema (Lenco 2.1, dus eigenlijk wat daar voor doormoet) en dat ding is met SCART aangesloten. Ik heb niet getest of je de andere aansluitingen kunt gebruiken, maar het zou me zomaar verbazen als dat niet zo is.
Maar met SCART zou dus moeten lukken, en HDMI kun je sowieso meenemen :)

Noot: De huisjes op HH waren net vernieuws. Ik weet niet of dat ook op HB het geval is. Maar SCART zou iig moeten kunnen dus :)

[ Voor 11% gewijzigd door The Eagle op 11-07-2013 16:02 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Iedereen al bedankt voor de antwoorden. Straks dus even bellen met Centerparcs voor uitsluitsel maar ik heb goede hoop dat het goed moet komen. Homecinema hadden we twee jaar terug ook en kabeltjes in een Xbox360 prikken moet niet heel moeilijk zijn lijkt me O-)
L1nt schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:55:
Dude.....slagroom, chocolade-saus en aardbeien. Eventueel champagne.....

Je bent een weekendje weg met je vriendin. :+

Mocht dat. vanwege geloofsovertuiging, nog geen optie zijn. Neem niet alleen HDMI mee maar ook component en composiet :)
Na meer dan 5 jaar ben je de 'slagroom, chocolade-saus, aardbeien en eventueel champagne'-periode wel een beetje voorbij O-) Nee, maar alle gekheid op een stokje: we zijn beide dol op gamen (niet hardcode overigens, maar ook weer niet van die casual rommel) dus hadden we het idee om de Xbox360 mee te nemen voor wat vermaak in de avond. Mochten we tussen het gamen door alsnog in een 'slagroom'-bui komen dan kan dat ding nog altijd uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je weet dat ze er ook een arcade-hal hebben? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

Neem je eigen TV mee, misschien ook een optie.
of gewoon genieten van het park samen met je vriendin en s'avonds vroeg gaan "slapen" (A)

heb mijn console ook een keer meegenomen, maar vrijwel nooit opgespeeld :P
was nog een playstation 2 en ging op vakantie met me ouders en oudere zus.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:29
Ben ook een midweek naar Heijderbos geweest vorig jaar.
Er is daar zat te doen in de avond. En na 5 jaar ben je toch niet al uitgekeken op elkaar? :P

Wij hadden een gewoon huisje en daar stond gewoon een flatscreen met een digitaal kastje. Die zijn meestal met scart aangesloten, dus gewoon je composiet naar scart kabel meenemen. En HDMI voor de zekerheid.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:51

hellknight

Medieval Nerd

Ik ben over de afgelopen jaren bij zeker een stuk of 6 verschillende centerparks over NL en BE geweest met vriendent, en altijd gingen er een 360 en PS3 mee. Volgens mij hebben we ze altijd scart aangesloten, HDMI kan je voor de zekerheid meenemen. Zorg wel dat een stekkerdoos en / of verlengsnoer meeneemt - (extra) stopcontacten zijn niet altijd even makkelijk bereikbaar. Stekkerdoos is vaak wel bij receptie te leen tegen borgsom, maar niet altijd.

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Topicstarter
The Eagle schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:27:
Je weet dat ze er ook een arcade-hal hebben? :)
Ja, dat weet ik en daar hebben we ons twee jaar terug dan ook kostelijk vermaakt :)
Pykow schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:23:
Neem je eigen TV mee, misschien ook een optie.
of gewoon genieten van het park samen met je vriendin en s'avonds vroeg gaan "slapen" (A)

heb mijn console ook een keer meegenomen, maar vrijwel nooit opgespeeld :P
was nog een playstation 2 en ging op vakantie met me ouders en oudere zus.
Xyphoid schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:32:
Ben ook een midweek naar Heijderbos geweest vorig jaar.
Er is daar zat te doen in de avond. En na 5 jaar ben je toch niet al uitgekeken op elkaar? :P

Wij hadden een gewoon huisje en daar stond gewoon een flatscreen met een digitaal kastje. Die zijn meestal met scart aangesloten, dus gewoon je composiet naar scart kabel meenemen. En HDMI voor de zekerheid.
Het is niet zo dat de Xbox360 mee gaat omdat we perse willen gamen, maar meer als extra'tje. We zijn ook nog zeker niet uitgekeken op elkaar hoor en grote kans dat we genoeg te doen hebben daar, maar toch leuk als je even een spelletje kunt spelen wanneer je even niks te doen hebt. Maar goed te horen dat je met een scart-kabel al een heel eind kunt komen :) Stekkerdozen hebben we thuis genoeg liggen dus dat is ook geen probleem.

Pagina: 1