Razer Lachesis beweegt schuin omhoog als ik er druk op zet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Hallo. Ik begin mij de laatste tijd erg te storen aan mijn Razer Lachesis. Als ik er vanaf de bovenkant een beetje op duw gaat de cursor naar links omhoog. Nu druk ik niet heel erg licht op mijn muisknoppen, waardoor je het tijdens het gebruik daarvan ook merkt. Ik heb al een keer de witte plasticjes aan de onderkant vervangen, met het idee dat de muis misschien instabiel is geworden door slijtage aan die plasticjes. Weet iemand wat ik er nog aan zou kunnen doen?

Als iemand niets weet wil ik misschien naar een andere muis kijken. Ik ben duidelijk wat Razer een fingertip gamer noemt: Mijn pols verplaats ik bij voorkeur niet, en de hand is een beetje naar achteren. Ik ben verder rechtshandig. Naar mijn idee zijn zowel mijn Lachesis als mijn enorm oude (en halfdode) Diamondback hier best geschikt voor. Enkele knoppen aan de zijkant zijn een must. Ik heb over twee weken weer geld, en hoewel waarschijnlijk mijn budget in principe vrij hoog is ben ik niet het type persoon dat graag 80-100 euro aan een muis uit zou geven.

Misschien weer kijken naar een nieuwe Lachesis en hopend at deze stabieler is? Of misschien wordt een andere muis aangeraden? Of valt de oude Lachesis nog te corrigeren?

EDIT: In mijn ongeduld maar bij een outletwinkeltje een Logitech G9x besteld, nadat bij 99% van alle zoekopdrachten a la "fingertip grip mouse" deze toch weer naar voren bleek te komen.

[ Voor 14% gewijzigd door Amanoo op 12-07-2013 01:19 ]