Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340613

Topicstarter
Hallo!

Op dit moment heb ik bij Vodafone een tweejarig Galaxy S1 Plus 300min en/of 150 sms + 1000mb abonnement (eerste jaar 15, tweede jaar 30 euro p/m). Mijn contract verloopt eind deze maand - ik heb hem al opgezegd, maar ik werd gebeld door Vodafone met een aanbod, namelijk: een tweejarig abonnement icm een HTC S8, S3 Mini of Lumnia 520 incl 240 minuten, 180 sms en + 400mb voor 22,50 p/m. Indien ik dit aanbod aan zou nemen ga ik er qua minuten en data dus op achteruit, qua telefoon enigzins op vooruit.

Mijn vragen:
- Welke van de drie telefoons is het beste (ik zal nog eens goed rondkijken in de ervaringstopics op dit forum) of moet ik ze allemaal niet willen hebben? Wat voor mij belangrijk is: batterij (ook externe batterij mogelijk?), snelheid en geheugen(uitbreiding).
- Is het bij Vodafone mogelijk om de prijzen nog wat lager te krijgen, of ligt dit allemaal vast? Ik had tijdens de opzegging al aangegeven dat ik eerder niet tevreden ben geweest over de service die ik gekregen heb en dat ik eraan zit te denken om mijn telefoon te houden en dan een sim only af te sluiten bij Hollands Nieuwe/KPN. Wie weet kan ik dat in het gesprek meenemen? ;-)
- Sim Only of toch een nieuw abonnement?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:37
Mijn mening:

De 8S:
"De HTC Windows Phone 8S is de goedkoopste Windows Phone 8-smartphone die op dit moment te verkrijgen is."
Zegt al wel genoeg...

Bj De S3 mini en de Lumia moet je een afweging maken of je bij Android wilt blijven of naar Windows phone wilt. Ik zou zelf voor Android kiezen, mede omdat je dat nu ook al gebruikt, en het aantal apps in de playstore zoveel meer is dan de marketplace van windows phone. Ook kun je Android naar eigen wens customizen, zoals je zelf wilt.

Qua simonly:
22,50 x24 voor je abo bij vodafone met toestel.

Bij een simonly provider kijken waar je zo voordelig mogelijk hetzelfde aantal mb's/smsjes/minuten krijgt in een periode van 2 jaar dan bij Vodafone.
vervolgens die totale prijs uitrekenen en van die 22,50 x 24 afhalen, en daar een telefoon bij uitzoeken, bijvoorbeeld de S3 mini of de Nokia Lumia en kijken of je goedkoper uit bent.

PS: ik denk dat dit in het Mobiele aankoop-advies thuis hoort.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 11-07-2013 13:10 ]