Toon posts:

i5 4670 of i5 4570?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik heb eindelijk het geld om mijn GerPC te kopen, maar ik heb nog wat hulp gevraagd aan het desktop aankoopadvies forum en daaruit bleek dat ik of de Intel Core i5 4670 Boxed kon nemen of de i5 4570.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 4570 Boxed€ 176,-€ 176,-
1Intel Core i5 4670 Boxed€ 197,60€ 197,60
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 373,60

Denken jullie dat de 0,2GHz de 22,40 euro meer waard is? Verder is er bijna geen verschil tussen de twee kaarten. Heel erg bedankt als je mij wilt helpen!

• brugman
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:27
Persoonlijk denk ik dat je bij normaal gebruik het niet gaat merken dat er een verschil is van 0.2 Ghz.

De 4570 is in mijn ogen alleen iets langzamer als het gaat om hele specifieke processor intensieve programma´s, en zelfs dan zal het verschil niet heel groot zijn.

Puur voor normaal gebruik en gamen merk je bijvoorbeeld (veel) meer van een SSD dan van die paar Ghz verschil tussen de processoren.

Verwijderd

Topicstarter
brugman schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:31:
Persoonlijk denk ik dat je bij normaal gebruik het niet gaat merken dat er een verschil is van 0.2 Ghz.

De 4570 is in mijn ogen alleen iets langzamer als het gaat om hele specifieke processor intensieve programma´s, en zelfs dan zal het verschil niet heel groot zijn.

Puur voor normaal gebruik en gamen merk je bijvoorbeeld (veel) meer van een SSD dan van die paar Ghz verschil tussen de processoren.
Heel erg bedankt voor je reactie! Ik ben voor de 4570 gegaan.