Mijn systeem:
Als ik mijn 2x 5850 overclock met trixx kan ik het voltage aanpassen, de coreclock en de memclock. Als ik dan echter scroll of het beeld beweegt (beeld wat nog niet in het ram staat) dan krijg ik wat flikkeringen op mijn scherm. Dit blijkt een bug te zijn die je kan verhelpen door de resolutie van je scherm even iets lager te zetten, en dan gelijk weer terug te zetten. De bug heb ik alleen als ik het core voltage verander. Maar ik ben niet tevreden dat ik het beeldscherm naar een andere resolutie moet zetten en dan gelijk weer terug moet zetten, ik wil gewoon dat hij geen flikkeringen geeft.
Dus MSI afterburner hebben in hun 3.0.0 beta 10 iets toegevoegd waarmee dat automatisch omzeild wordt. Echter kan ik in MSI afterburner niet het Core Voltage aanpassen.
Ik heb al gegoogled en veel mensen zeggen dit:
Afterburner instellingen:

Iemand ideeën hoe ik bij MSI Afterburner het corevoltage kan aanpassen?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 189,73 | € 189,73 |
2 | Sapphire HD5850 Xtreme | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 146,80 | € 146,80 |
1 | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 0,- | € 0,- |
1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 85,- | € 85,- |
1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
1 | Corsair XMS CMX8GX3M2A1333C9 | € 53,85 | € 53,85 |
1 | Sony Optiarc AD-7260S Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | OCZ Vertex 3 Max IOPS SATA III 2.5" SSD 120GB | € 127,50 | € 127,50 |
1 | Asrock p67 Extreme 4 (B3) | -- | -- |
1 | XFX 650W Core edition | -- | -- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 602,88 |
Als ik mijn 2x 5850 overclock met trixx kan ik het voltage aanpassen, de coreclock en de memclock. Als ik dan echter scroll of het beeld beweegt (beeld wat nog niet in het ram staat) dan krijg ik wat flikkeringen op mijn scherm. Dit blijkt een bug te zijn die je kan verhelpen door de resolutie van je scherm even iets lager te zetten, en dan gelijk weer terug te zetten. De bug heb ik alleen als ik het core voltage verander. Maar ik ben niet tevreden dat ik het beeldscherm naar een andere resolutie moet zetten en dan gelijk weer terug moet zetten, ik wil gewoon dat hij geen flikkeringen geeft.
Dus MSI afterburner hebben in hun 3.0.0 beta 10 iets toegevoegd waarmee dat automatisch omzeild wordt. Echter kan ik in MSI afterburner niet het Core Voltage aanpassen.
Ik heb al gegoogled en veel mensen zeggen dit:
Maar nadat ik dit doe kan ik nog steeds niet het Core Voltage aanpassen.UnofficialOverclockingEULA = I confirm that I am aware of unofficial overclocking limitations and fully understand that MSI will not provide me any support on it
UnofficialOverclockingMode = 1
Afterburner instellingen:

Iemand ideeën hoe ik bij MSI Afterburner het corevoltage kan aanpassen?