Toon posts:

Modem met veel poorten

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Bestaan er een (extern) modem waar je bijv. 4 of 8 (analoge) lijnen op aan kunt sluiten. Volgens mij heb ik een keer zoiets gezien.
urls zijn welkom,

alvast bedankt,

Arjo

Verwijderd

Ik heb wel eens n server gezien met een kaart met 8 serieele poorten waar 8 56k6 modems op zaten.

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij bestaat er zoietse van een modem met 8 poorten erop voor zo'n rj8 stekkertje voor analoge lijnen. Maar ik kan toch nergens zo'n ding vinden...

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54

Metzie

Nyaano !

Ik denk dat je dan bij professionele netwerkapparatuur moet gaan kijken.
Check eens de Sysco of D-link websites, die hebben vast wel dat soort apparaten.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

Topicstarter
ik zie wel van alles voor in routers, maar niet voor de pc zelf..... (wel leip trouwens, 16 analoge ingang voor een cisco 3600 :9~

Verwijderd

Het bestaat wel, maar is errug duur :( Ik verkoop regelmatig analoge modempools van Equinet. Deze bestaat uit een chassis, rackmount kit en een PCI hostcontroller voor 64 of 128 modems :9~. Het nadeel is, dat deze modempool alleen geschikt is voor ISA modems. Probeer die krengen maar eens te vinden. Een modempool zonder modems kost ongeveer ƒ 5.500,00 a ƒ 6.000,00

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 11:45 schreef Metzie het volgende:
Ik denk dat je dan bij professionele netwerkapparatuur moet gaan kijken.
Check eens de Sysco of D-link websites, die hebben vast wel dat soort apparaten.
Sysco :D

En D-Link professioneel?

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 23:06
Ja die bestaan. Shiva heeft deze apparaten. Maar goedkoop is het niet. (wel mooi)

[Typo in URL]
Pagina: 1