3D modeling/render hackintosh/PC (1500 euro)

Pagina: 1
Acties:

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-04 22:33
Beste tweakers!

Ik ben een redelijk beginnend 3D ontwerper, en ook al werkt mijn huidige MacBook pro retina (2,6) wel goed, het ontbreekt aan een goede render gpu (quadro?), en zou graag met een leuke hackintosh wat geavanceerder willen ontwerpen.

Het ontbreekt mij helaas aan de technische kennis om zelf zo'n systeem samen te stellen, daarom vraag ik jullie te hulp.

Mijn budget is 1500 euro voor alleen de kast (dus exclusief schermen, toetsenbord etc), ook dvd spelers en geluid hebben voor mij geen waarde. Merk maakt voor mij ook niet uit, maar zou er graag wel hackintosh op willen draaien. (Of jullie overtuigen mij dat dit niet verstandig is, snelheid in renderen en viewport staat voorop.

Een mooie moderne/stille case zonder te veel toeters en bellen is ook fijn.

Programma's die ik gebruik zijn 3DS max, Maya, cinema 4D.

Ik zou jullie heel dankbaar zijn voor de hulp!

Verwijderd

www.hackintosh.nl www.osx86.net

Sorry, maar dit is geen Hackintosh forum. En je moet het DAA beleid lezen.

EDIT: Het klinkt alsof ik boos ben :D Maar dat klopt niet, alleen als je verstand hebt van Hackintosh zit je of op hackintosh.nl of ik osx86.net. En verder kan je wel zeggen dat je er geen verstand van hebt, maar je kan toch gewoon informatie opzoeken? Anders staat het zo van ik-heb-geen-zin-in-studeren-dus-jullie-doen-het-maar

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2013 09:32 ]

• Kridri
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-08-2025
Je weet toch dat er nog geen oplossing is om op haswell te draaien. Dus ben je verplicht om een 'oude' proc te gebruiken. Als je kan. Kun je beter nog effe wachten tot de Apple wat meer haswell producten uitbrengt

Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-04 22:33
Ok bedankt, ga dan niet voor een hackintosh. Ik zal zelf eerst iets proberen samen te stellen, misschien kunnen jullie dan nog op of aanmerkingen geven :)