Dag allemaal,
Een paar weken geleden is mijn oude videokaart kapot gegaan. Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik het aankoopbedrag terugkrijg, dus kan ik een nieuwe gaan uitzoeken. Ik zou het fijn vinden als jullie mij daar bij zouden kunnen helpen!
Het gaat om het volgende systeem:
De XFX HD6870 is dus dood, en moet vervangen worden.
Ik ben op zoek naar een kaart van rond de 150 euro (paar tientjes meer mag als dat echt een betere keus is). Het gaat mij vooral om gamen, maar ik snap wel dat je voor een kaart van 150 euro niet de allerbeste prestaties kan krijgen. Ik wil hem aansluiten op mijn monitor via HDMI (of evt. DVI). Het geluid en de hitte van de kaart zijn niet onbelangrijk, maar het gaat mij toch vooral om de prestaties. Het verbruik is niet zo van belang. Ik ben niet van plan om te gaan overclocken. Verder gebruik ik Windows 7 64bit.
Nu heb ik al even in de BBG gekeken en daar vond ik deze kaarten:
Zouden deze uberhaupt passen, qua wattage etc. ? (voor de duidelijkheid: ik zoek maar 1 videokaart, niet 2; het gaat dus om 1 van deze 2) Hebben jullie nog andere suggesties?
Erg bedankt!
Scel
Een paar weken geleden is mijn oude videokaart kapot gegaan. Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik het aankoopbedrag terugkrijg, dus kan ik een nieuwe gaan uitzoeken. Ik zou het fijn vinden als jullie mij daar bij zouden kunnen helpen!
Het gaat om het volgende systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 955 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock 970 Extreme4 | € 78,20 | € 78,20 |
| 1 | XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 146,80 | € 146,80 |
| 1 | Antec Three Hundred | € 57,89 | € 57,89 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/8G | € 57,86 | € 57,86 |
| 1 | Sony Optiarc AD-7260S Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | XFX 650W XXX Edition (P1-650X-NLH9 Gray Cooling Fan) | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 340,75 | |
De XFX HD6870 is dus dood, en moet vervangen worden.
Ik ben op zoek naar een kaart van rond de 150 euro (paar tientjes meer mag als dat echt een betere keus is). Het gaat mij vooral om gamen, maar ik snap wel dat je voor een kaart van 150 euro niet de allerbeste prestaties kan krijgen. Ik wil hem aansluiten op mijn monitor via HDMI (of evt. DVI). Het geluid en de hitte van de kaart zijn niet onbelangrijk, maar het gaat mij toch vooral om de prestaties. Het verbruik is niet zo van belang. Ik ben niet van plan om te gaan overclocken. Verder gebruik ik Windows 7 64bit.
Nu heb ik al even in de BBG gekeken en daar vond ik deze kaarten:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | EVGA GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB Superclocked | € 161,80 | € 161,80 |
| 1 | MSI N650Ti TF 2GD5/OC BE | € 159,95 | € 159,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 321,75 | |
Zouden deze uberhaupt passen, qua wattage etc. ? (voor de duidelijkheid: ik zoek maar 1 videokaart, niet 2; het gaat dus om 1 van deze 2) Hebben jullie nog andere suggesties?
Erg bedankt!
Scel