Toon posts:

CoD MW3 installeert zich niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag CoD MW3 weer eens spelen, maar als ik het spel via de 2 originele cd's will installeren i.c.m steam, zegt hij achteraf nadat de installatie compleet is, het spel niet geinstalleerd is en dat hij het spel moet downloaden. Als hij die 16gb wil downloaden, kan ik ondertussen 2 weken op vakantie zeg maar.

Ik heb de steam folders nagechecked in Steam/SteamApps/Common/ ~ en de mappen zijn zo goed als leeg.
Moet ik alles van de 2cd's eerst lokaal op de schijf zetten en dan installeren ofzo? Want ik heb het spel nu al 3 keer verwijderd uit steam en alle local content enz, maar hij blijft zeuren dat hij hem eerst moet downloaden...

help? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de mappen in Steam/SteamApps/Common/ leeg zijn, wat is dan de target destination tijdens de install vanaf de discs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:34

superwashandje

grofheid alom

gewoon downloaden?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:45
Hoezo wil je de installatie CD's combineren met Steam????
Dat zijn aparte installaties die naar mijn wetende niet samen gaan.

Je zult dus of via de CD moeten installeren of via Steam.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor mijn late antwoord.

Nou ik heb dingen nog eens door google gegooit, en het blijkt dus dat hij aan het updaten was zonder dat ik het door had ( op de achtergrond) en toen de pc had afgesloten.

Dus ik heb het complete spel verwijderd en alles nog onderzocht op achtergebleven sporen (cache, local files etc) en Steam zegt duidelijk dat het spel niet geinstalleerd is en geen enkel bestand of cache bevat van MW3.
EDIT : Ook online sychronisatie (cloud functies) heb ik uitgezet.

De discs erin gedaan en via een geforceerde start van af de drive geinstalleerd. Wil ik spelen, zegt hij: Spel is niet geinstalleerd. Krijg nou wat. Misschien had hij nog updates nodig dacht ik, maar hij doet niks omdat hij zegt dat het spel is niet is geinstalleerd.

Ik heb btw compleet steam er ook al afgegooit en steam er weer op nieuw erop gezet. Andere spellen zoals MW2 pakt hij wel gewoon goed.

Is het soms een registerfoutje die ik kan herstellen of moet ik toch echt het spel compleet downloaden?
Want dan hadden ze beter geen cd's kunnen uitleveren... :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2013 18:42 ]