Toon posts:

Macbook Pro 13'' Retina 2,5 i5 Fullscreen video hapert

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal!

Als ik fullscreen video afspeel in safari op bijvoorbeeld youtube, vimeo of op tweakers dan hapert het beeld heel erg.

Als vervolgens fullscreen modus sluit dan loopt de video wel soepel. Het geluid hapert niet en het probleem zit hem echt in Safari! Met Chrome heb ik er namelijk geen last van.

Ik dacht eerst dat het aan Flash player lag, dus deze heb ik verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas zonder resultaat :/

Iemand enig idee wat de oplossing voor dit probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 00:16

BombaAriba

Ondertitel

Dit is een resultaat van je videokaart die fullscreen retina video niet aan kan. Die intel HD videokaart is simpelweg niet genoeg, daarom zijn er ook veel mensen die wachten op een update van de videokaart tot ze tot koop van een 13" overgaan.

Probeer anders een Webkit beta, daarmee zou je geen last moeten hebben itt de normale Safari. Ik gebruik die namelijk ook aangezien die wat beter overweg kan gaan met de intel HD's.

De enige echte oplossing is wachten tot Safari geüpdatet wordt en het probleem softwarematig opgelost wordt maar daar kan jij alleen maar op wachten..

[ Voor 15% gewijzigd door BombaAriba op 10-07-2013 16:54 ]

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BombaAriba schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:53:
Dit is een resultaat van je videokaart die fullscreen retina video niet aan kan. Die intel HD videokaart is simpelweg niet genoeg, daarom zijn er ook veel mensen die wachten op een update van de videokaart tot ze tot koop van een 13" overgaan.

Probeer anders een Webkit beta, daarmee zou je geen last moeten hebben itt de normale Safari. Ik gebruik die namelijk ook aangezien die wat beter overweg kan gaan met de intel HD's.

De enige echte oplossing is wachten tot Safari geüpdatet wordt en het probleem softwarematig opgelost wordt maar daar kan jij alleen maar op wachten..
Het heeft 100% zeker niks met de videokaart te maken! Daar de video op chrome en firefox wel fullscreen afspelen. Ook als ik de video op 480p zet hapert ie in fullscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-10 18:13
Absoluut niet de videokaart die niet sterk genoeg is. Ik heb een soortgelijk probleem gehad met mijn 15" retina MBP. Dit probleem voorgelegd bij de Apple Store (te leidseplein, amsterdam) en die hebben het logic board vervangen.

Ze zijn er erg reëel. Ze erkennen dat het niet hoort en zullen al snel een logic board replacement uitvoeren om het probleem op te lossen. Dit was bij mij het geval.

Succes! Apple Store is je beste optie (Leidseplein levert echt de beste service).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 00:16

BombaAriba

Ondertitel

Gebruik dan Webkit.. Als je perse een Safari-variant wil gebruiken.
http://nightly.webkit.org/

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Pagina: 1