Hi there, ik heb een PC in elkaar gezet (met hulp van Zinloos1). Ik heb nu eindelijk het geld om 'm te kopen, maar misschien kunnen jullie nog even kijken of hij niet misschien kan worden verbeterd? Heel erg bedankt als je daar de tijd voor neemt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Gamen (vooral shooters)
- Snel werken bij dagelijks gebruik
- Internetten enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
- Rond de 600 euro. Maar als er echt een verbetering is met iets waardoor hij wel duurder wordt mag je het gerust zeggen!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
- Nee (ik heb momenteel een Mac Mini Medio 2010)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Goede CPU
- Videokaart heb ik overgenomen van Zinloos1
- Ik wil hem niet overklokken. Ik ben ook in de toekomst niet van plan hem te gaan overklokken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
- Nee ;-)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
- De grootte maakt niet uit, energieverbruik ook niet (maar voor ongeveer dezelfde prijs minder energieverbruik
is altijd mooi meegenomen). Hij moet snel zijn, en stabiel.
Sorry dat deze forum-post in het begin zo slecht was, ik moest snel weg dus heb ik hem afgeranseld
. Ik hoop dat hij nu goed is! Als er niet is wat niet goed is, zeg het! Ik wist ook geen titel dus die is ook slecht. Die kan ik helaas niet meer aanpassen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Gamen (vooral shooters)
- Snel werken bij dagelijks gebruik
- Internetten enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
- Rond de 600 euro. Maar als er echt een verbetering is met iets waardoor hij wel duurder wordt mag je het gerust zeggen!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
- Nee (ik heb momenteel een Mac Mini Medio 2010)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Goede CPU
- Videokaart heb ik overgenomen van Zinloos1
- Ik wil hem niet overklokken. Ik ben ook in de toekomst niet van plan hem te gaan overklokken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
- Nee ;-)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
- De grootte maakt niet uit, energieverbruik ook niet (maar voor ongeveer dezelfde prijs minder energieverbruik
is altijd mooi meegenomen). Hij moet snel zijn, en stabiel.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 198,73 | € 198,73 |
| 1 | MSI Z77A-G41 | € 72,11 | € 72,11 |
| 1 | XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master K280 | € 30,45 | € 30,45 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 52,03 | € 52,03 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 53,20 | € 53,20 |
| 1 | Plextor PX-128M5S 128GB | € 82,45 | € 82,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 488,97 | |
Sorry dat deze forum-post in het begin zo slecht was, ik moest snel weg dus heb ik hem afgeranseld
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2013 16:37 ]