Ik heb een vreemd probleem met mijn gtx 560ti. Ik kreeg tijdens het gamen de waarschuwing dat mijn moederbord warmer dan 60 graden wordt. Het moederbord voelt echt warm en aan de achterkant van mijn videokaart kan ik mijn vingers branden. Het koelblok van mijn CPU en videokaart worden alleen niet echt heet. CPU wordt tijdens het gamen ca 70 graden en de videokaart ook. Niet echt extreem.
Als ik met een koud systeem start en ik stress mijn gpu met furmark, dan wordt mijn gpu op de printplaat naast de power pins erg heet. Deze hitte breid zich dan uit over de hele gpu en waarschijnlijk dan ook over mijn mobo?
Is mijn videokaart stuk, of valt het nog te overwegen om een andere voeding te proberen. Het probleem treedt namelijk op bij de voedingsstekkers.
Als ik met een koud systeem start en ik stress mijn gpu met furmark, dan wordt mijn gpu op de printplaat naast de power pins erg heet. Deze hitte breid zich dan uit over de hele gpu en waarschijnlijk dan ook over mijn mobo?
Is mijn videokaart stuk, of valt het nog te overwegen om een andere voeding te proberen. Het probleem treedt namelijk op bij de voedingsstekkers.